Ревю: L'occitane Ultra Riche 10% Shea Butter Lip Balm

by - септември 17, 2015




Здравейте! Преди няколко месеца посетих магазина на марката и се сдобих с крем за ръце (който обожавам) и този балсам за устни. В началото много го харесах и дори го включих в пост с месечни любимци, но след това мнението ми за него се промени коренно.

L'occitane Ultra Riche 10% Shea Butter Lip Balm
Количество: 4,5гр
Цена: около 15лв (по спомени)
Годност след отваряне: 6 месеца
Къде: в магазините на марката и онлайн
Състав:
Octyldodecanol, C10-18 Triglyserides, Butyrospermum Parkii (seha) Butter*, Hydrogenated Castor Oil*, Euphobia Cerifera (Candelilla) wax*, Hydrogenated Coco-Glyserides, Cera Alba/Beeswax, C18-36 Acid Glycol Ester, C18-36 Acid Triglyserife, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Sucrose Tetrastearate Triacetate*, Tosopheryl Aceate, Parfum/Fragrance, Benzyl Bebzoate, Alpha-Isomethyl Ionone
*продукти с натурален произход



Балсамът има доста евтинееща пластмасова опаковка. Използвала съм други балсами в същия ценови диапазон и самата пластмаса от която е направена опаковката е по-плътна и се усеща по-стабилна. Той има лек приятен аромат, който не се усеща при нанасяне върху устните, а само ако приближа носа си до продукта.
При нанасяне върху устните се усеща много богат, но не е прекалено мазен. Изчезва от устните много бързо, което е един от минусите на продукта за мен. Едва час след поставянето му е изчезнал напълно. Необходимостта да го нанасям по често го прави неикономичен продукт. Не смятам и, че подхранва и омекотява устните ми след всяка употреба. Нанасям го, той изчезва за отрицателно време и не усещам ефект от неговото използване - устните ми са си такива каквито са били преди него.

Ако все още не сте се досетили - не харесвам този балсам за устни. Не върши работата за която е предназначен, а именно да подхранва и омекотява устните. Предпочитам балсамите за устните на Himalaya, който струват под 5лв и са точно такива каквито искам балсамите ми за устни да бъдат (ревю за тях може да прочетете тук).





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Никога и нищо не съм ползвала на тази марка. Доста скъп балсам за "нищоправене". В крайна сметка, ако искаме балсами ни да правят "нищо", ще се насочим към нещо евтино и доказано. Знаеш за кого говоря :))))))))))))

    ОтговорИзтриване