Грижа за устните през есента и зимата

by - септември 27, 2014


Здравейте! Днес ще ви поговоря за това как се грижата за устните си през по-студеното време от година. Ще ви запозная и с продукт за устни, който имам от скоро, но се превърна в задължителен за мен. Чудя се как съм живяла до момента без него, но повече след малко.

Ексфолиране
Ексфолирам устните си през цялата година, но докато през лятото и пролетта използвам повече хидратищи червила и гланцове, то започне ли есента залагам главно на матовите червила, които понякога могат да изсушат устните повече. 
Най-лесният начин е вместо да изхвърляте старата си четка за зъби когато я сменяте с нова е да я използвате за ексфолиране на устните всяка сутрин. Мокрите четката и с леки движения минавате върху горната и долната устна и готово.
На пазара може да се намерят и ексфолианти специално за устни (Lush предлагат такъв). Аз лично не съм ги пробвала, а си забърквам сама вкъщи. Рецептата е много лесна. Бях отделила цяла публикация как си приготвям домашен ексфолиант за устни, която може да видите тук.

Маска
Маска? На устните? Сигурно се питате какво е това. Просто нанасям малко количество мед върху устните си и оставам така за няколко минутки и след това го изяждам :) Медът има едновременно почистващо, хидратиращо, подхранващо и стягащо действие. Може да го нанасяте и върху лицето и той  би имал положителен ефект върху всеки тип кожа.

Снимка: Интернет

Хидратация
През деня
Винаги гледам да имам някакъв балсам за устни в себе си. Нанасям го винаги когато усетя устните си по-сухи. Както вече споменах през този сезон залагам на матовите червила и предпочитам да използвам балсами, който не са прекалено мазни и не придават прекалено много блясък на устните. Ако следите блога отдавна сте чели за тези балсами милион пъти, но толкова много си ги харесвам и колкото и различни марки да опитвам, те си остават мои фаворити. Става въпрос за балсамите на Himalaya. Имам го в два варианта - с какао и с пшеница. От към хидратация, не намирам разлика между тях. Не съдържат парафин, синтетични оцветители и консерванти.


През нощта
Дойде време да поговоря и за новият любим продукт. Ако следите бюти блоговете няма как да не сте чували за Nuxe Reve de Miel. Дълго време отлагах покупката му, но сега когато го имам, съжалявам, че не го купих по рано.
Балсамът има невероятен аромат - на мен ми напомня нещо цитрусово. Текстурата му в бурканчето е малко странна - прилича на захаросан мед, но когато се нанесе на устните се разтопява и няма и следа от гранулите. На сутринта устните ми са меки и хидратирани и готови за нанасяне на червило. 




Това е всичко което правя за устните си през есента и зимата, за да не са сухи и напукани в следствие на студа и ледения вятър. Кой е любимият ви балсам за устни?


P.S. Напоследък се сдобих с много червила в цветове подходящи за новият сезон и се надявам днес да успея да направя снимки и съвсем скоро да ви ги покажа.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Много харесвам балсама -Himalaya Herbals, Cocoa Butter, Lip Balm...:))

    ОтговорИзтриване
  2. Много полезен пост, който ми напомни да извадя домашния екфолиант за устни :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако ти го приготвяш по-различен начин или с различни съставки, ще се радвам да споделиш :)

      Изтриване
  3. Купих си балсама на Нукс, обаче засега не ме впечатлява. Ще му дам още време да отсъдя окончателно и със сигурност ще пробвам тези на Хималая :)

    ОтговорИзтриване