Ревю: Eveline Балсам за нокти 8 в 1

by - октомври 05, 2016


Здравейте! Ноктите ми никога не са били особено здрави и през годините съм свикнала с честото им чупене и поддържането на къс маникюр. До преди началото на миналия месец когато ноктите ми бяха направо ужасни. Не спираха да се разслояват и чупят постоянно. И така реших да опитам заздравителя за нокти на Eveline 8 в 1 който всички толкова много хвалят и препоръчват.

Eveline Total Action 8 in 1 Intensive Nail Conditioner
Количество: 12мл
Цена: около 5лв
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав: 

Заздравителят обещава да реши следните осем проблема на ноктите: увредени, разслояващи, слаби, чупливи, меки, крехки, без блясък и с неравна повърхност. Производителите препоръчват да се използва в продължение на две седмици като се нанася на всеки ден като на всеки три дни се изтриват старите слоеве. Терапията продължава 2-3 седмици. Съдържа формалдехид.


Не помня от колко време не съм била с цветен лак върху ноктите си, но реших да последвам инструкциите за употреба върху опаковката и нанасях единствено заздравителя на Eveline. С него ноктите ми изглеждаха сякаш съм нанесла обикновен безцветен лак.  Съхне бързо, буквално за секунди.
Още след първите няколко нанасяния чупенето на ноктите ми спря и постепенно те станаха по-твърди. Въпреки това продължих да нанасям терапията на Eveline за две седмици, за да съм сигурна, че резултатът ще се запази.
В момента две седмици след като спрях да използвам заздравителя, ноктите ми запазиха доброто си състояние.
Оценка: 5/5

Този продукт наистина работи и аз ще съм поредната която ще му даде положителна оценка. Ако имате проблеми с ноктите ви препоръчвам да го опитате.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



You May Also Like

0 коментара