Ревю: Catrice HD Liquid Coverage Фон дьо тен

by - септември 21, 2016


Здравейте! Рядко пиша ревюта за продукти, които не съм тествала дълго време, за да мога да формирам в главата си минусите и плюсовете на продукти. За фон дьо тена на Catrice HD Liquid Coverage обаче изградих мнението си още след първите няколко ползвания и колкото повече го ползвам толкова повече го затвърждавам. За това днес ще напиша ревю именно за него.


Catrice HD Liquid Coverage Foundation
Количество: 30мл
Цена: 13,99лв
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав:


Бях много развълнувана и нямах търпение марката да зареди този фон дьо тен в магазините. За това когато го видях наличен, веднага го грабнах. Предлага се в едва 4 цвята като аз си взех 030 030 Sand Beige.
Фон дьо тенът обещава висока покривност, но с естествен завършек и трайност цели 24 часа, оставяйки кожата матирана. А дали успява да изпълни всичките си тези обещания може да прочетете по-надолу в поста. 


Опаковката на фон дьо тена представлява стъклено шишенце което вместо помпичка има пипетка. А тя се оказа много лесна за ползване и дозиране въпреки първоначалните ми притеснения. На мен ми е необходимо количеството от една пипета (дано не си измислям тази дума), за да покрия цялото си лице. Консистенцията на фон дьо тена е по-течна и тази опаковка се оказа много удачна за него. При нанасяне трябва да се прелее много бързо с кожата, защото изсъхва буквално за секунди и след това разнасянето му става много трудно. Усеща се много леко върху кожата. Веднага след нанасянето му на допир кожата се усеща матирана.


Покритието на фон дьо тена е средно като позволява наслояване до постигането на пълно покритие. Завършекът му макар и матов изглежда естествен. За съжаление при мен подчертава порите.
През деня кожата ми се омазнява главно в Т-зоната и заради това го фиксирам с пудра. Останах много приятно изненадана от трайността на фон дьо тена. Дори и след 12 часа върху кожата ми, омазняването в Т-зоната е минимално, а ружа и бронзъра са си на мястото. Единствено забелязвам, че е изчезнал на места от носа ми, но като изключим това трайността му ме впечатли. 
Преди да дам окончателната си оценка за него ще напиша няколко реда и за цвета 030 Sand Beige. Имайки кожа с жълт подтон ми е трудно да си намеря фон дьо тен от по-бюджетните марки, който да е достатъчно жълт за мен. Макар при суочове в магазина и при първите няколко минути след нанасянето му върху лицето да е с правилния подтон оксидира и започва да розовее. 

Оценка: 3/5
Нямах търпение да опитам фон дьо тена HD Liquid Coverage на Catrice и не знам дали нямах много големи очаквания от него, но накрая останах разочарована.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Чудесно ревю! И мен този ФДТ ме изненада с издръжливостта си, само че аз съм с мнооого мазна кожа и успява да ме матира за около 4 часа, което при мен си е завидно постижение! :D

    Поздрави,
    https://nikovamakeup.wordpress.com/

    ОтговорИзтриване