Ревю: Urban Decay Beached бронзър

by - август 25, 2016


Здравейте! Тази красота с опаковка на палмички крие бронзираща пудра от лятната колекция на Urban Decay за тази година. Предлага се в два цвята Sun-kissed и Bronzed, като аз имам втория цвят. Днес ще ви споделя мнението си за този бронзър.


Urban Decay Beached Bronzer
Количество: 9гр
Цена: около 25 евро
Годност след отваряне: 24 месеца
Състав: Talc, Nylon-12, Dimethicone, Silica, Magnesium Myristate, Ethykene/Acrylic Acid Copolymer, Zinc Stearate, Dimethiconol, Dehydroacetic Acid, Sorbic Acid, Lauroyl Lysine +/- May contain: Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, 77492 (Iron Oxides)

Марката не предлага у нас продуктите си. Аз поръчах бронзъра от feeluniqe като към момента той все още е наличен и е намален.

Опаковката на бронзъра е пластмасова и напълно стандартна за този тип продукти. Но това което я отличава и накара мен да се поинтересуват от продукта вътре е супер сладурския принт с палми. В опаковката е поместено и огледало.  


Самият бронзър има страхотна формула. Той е копринено мек и с много фина текстура. При суочване се усеща като кремообразен продукт, не прахообразен. Ето толкова мек е. Нанася се много бързо и лесно, само с  няколко движения на четката. Никога не стои на черти или кално. Прелива се с кожата и стои много естествено създавайки  илюзия за по-бронзова кожа и тен.
Бронзърът е напълно матов.Цветът е добре пигментиран. Bronzed е умерено тъмен цвят в който няма нищо оранжево.



Оценка: 5/5
Откакто имам този бронзър използвам само него. Формулата му е наистина разкошна и стои много естествено. Освен това е и много траен. Дори в дълъг и горещ ден накрая все още го забелязвам върху кожата си макар и малко избледнял. Ако все още се колебаете дали да го поръчате, направете го преди да е изчерпан. Няма да съжалявате :)


През последната година опитах доста продукти на марката и съм доволна от повечето от тях. За това и искам да опитам и други продукти на Urban Decay. Набелязала съм си коректора Naked Skin и фон дьо тена All Nighter.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



You May Also Like

0 коментара