Любими продукти Август 2016

by - август 31, 2016


Вече е краят на август... Колко бързо свърши лятото. Но с нетърпение чакам есента, за да извадя топлите шалове и тъмните червила от шкафа. А до тогава ето любимите ми продукти през месец август:




Too Faced Chocolate Bar Палитра
Не бях ползвала тази палитра доста време, но през изминалия месец я преоткрих. Предлага голямо разнообразие от предимно неутрални цветове. Сенките са добре пигментирани и с много добро качество. С подходяща база (след малко ще спомена и за нея) при мен сенките издържат повече от 8-10 часа.

Yves Rocher Evidence Парфюм*
Това е първият парфюм на марката, който пробвам и съм много приятно изненадана от трайността му. Ароматът му е много свеж и цветен. Evidence съдържа нотки на бергамонт, роза дамасцена и пачули.

Essie Hiking Heels Лак за нокти
От доста време насам предпочитам лаковете за нокти в неутрални цветове. А Hiking Heels носих много често през последния месец, което си е много свежа промяна. Цветът е част от лятната колекция на марката за тази година (което значи че е лимитиран). Hiking Heels е червено-оранжев цвят. Необходими са му два слоя за постигане на плътен цвят. Освен това е траен и има блясък дори и без топ лак.

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion База за сенки
Изразходих тази база в travel размер и оттогава каквато и база за сенки да опитам все си мисля за Eyeshadow Primer Potion на Urban Decay. Този път обаче реших направо да поръчам базата в реален размер. И не сгреших. Базата удължава трайността на нанесените продукти за очи върху нея и цветове са по-наситени. Много любим продукт!

Kiko Everlasting Colour #401 Молив за устни
Единственият продукт за устни, който изпъкна за мен през изминалия месец е моливът за устни на Kiko номер 401. Моливът е автоматичен, което го прави много лесен за ползване. Цветът е матов неутрално-прасковен. Моливът е силно пигментиран и са необходими едва няколко нанасяния за постигане на плътен цвят върху устните. Самостоятелно е прекалено изсушаващ за устните ми, но в комбинация с други продукти този проблем изчезва.
 
Bioderma Sensibio Eye Gel Околоочен крем
Ако си търсите лек, но омекотяващ и подхранващ околоочен крем, то Bioderma Sensibio Eye Gel е точно такъв продукт. Още няколко негови плюса са, че попива бързо, не намалява трайността на нанесения грим върху него и няма аромат. Единствен негов минус е, че няма антиейдж свойства.

Urban Decay Beacher Bronzer Bronzed
Това е най-мекият и фино смлян бронзър, който съм ползвала. На допир го усещам компринено мек. Цветът му е умерено бронзвов и стой много естествено върху кожата. Освен това е и траен. Подробно ревю за него може да прочетете тук.



Това бяха любимите ми продукти през месец август.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



* Продуктът ми беше предоставен за проба от представители
 на марката, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара

  1. Базата за сенки на UD е страхотна!Аз също пробвах какво ли не, но нищо досега не може да я надмине.

    ОтговорИзтриване