Ревю: Max Factor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 Фон дьо тен

by - юли 06, 2016


Здравейте! В днешния горещ ден (и то пореден такъв) ще ви споделя мнението си за един фон дьо тен, който обещава да остане перфектен цял ден. Става въпрос за Max Factor Face Finity All Day Flawless 3 in 1. 
Ако случайно не знаете марката в Европа предлага продуктите си под името Max Factor, а в САЩ под името Covergirl. Когато пуснаха фон дьо тена в САЩ (тук може да видите как изглежда продукта на Covergirl), той получи много положителни отзиви. До скоро отлагах покупката му, но през последния месец търся продукт който да остане за по-дълго време върху лицето ми в летните горещи дни и реших да опитам Face Finity. А сега ще ви кажа дали успя да ми хареса.

Max Factor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 Primer, concealer and foundation in one
Количество: 30мл
Цена: около 22-25лв
Годност след отваряне: 12 месеца


Фон дьо тенът обещава да е продукт 3 в 1 - основа за грим, коректор и фон дьо тен в едно. Има SPF20. У нас се предлага в 4 или 5 цвята. 
Опаковката на продукта представлява стъклено шишенце с пластмасова капачка. Фон дьо тенът си има помпичка, която има заключващ механизъм. Не бих казала, че е недостатък, по скоро ме дразни това, че капачето докосва помпичката и капачката се цапа след всяко използване.
Консистенцията на фон дьо тена е по-гъста и по-плътна, но се разнася много лесно върху кожата. За съжаление забелязах, че вместо да прикрива или тушира порите, той ги подчертава. Колкото и да бледвам фон дьо тена и с каквото и да го блендвам (Beauty blender, четка, пръсти), той се събира в порите. Това не е толкова ясно забележимо отдалече, но ако се погледна отблизо в огледало или дам zoom на някоя снимка на която съм с този фон дьо тен забелязвам как се е събрал.
От марката обещават фон дьо тенът да замести базата за грим. Въпреки това опитах да нанеса някои от базите които имам в момента, за да видя дали с тях няма да остане за по-дълго време върху кожата ми и евентуално проблемът със събирането в порите да изчезне. С базите на Too Faced Primed and Poreless (ревю за нея тук) и Make Up Forever Mattifying Primer, фон дьо тенът не успя да се сработи. Нанасяйки го върху всяка от тях събирането на продукта в порите е много по-забележимо и единствения начин да оправя нещата е да изтрия грима си с мокра кърпичка и да започна отново като пропусна нанасянето на база за грим. С базата от същата серия на Max Factor Face Finity (ревю за нея тук) отново имам същия проблем със събиране в порите. 
Покритието на фон дьо тена е средно до пълно като позволява напластяване.Той не успява да замести напълно коректора. Успява да прикрие някои по-дребни несъвършенства върху кожата, но за други си трябва нанасянето на коректор.
В по-хладните дни фон дьо тенът издържа около 7-8 часа преди да забележа омазняване в Т-зоната ми. Но в горещините трайността му пада на половина и се налага няколко пъти през деня да използвам матиращи листчета и пудра.
Накрая ще спомена няколко думи и за цвета. Имам фон дьо тена в цвят 60 Sand, който е с жълт подтон. Оказа се много добро попадение за мен, жалко само, че самият продукт не ми хареса.


Оценка: 2/5
Давам оценка 2/5 само и единствено заради трайността на фон дьо тена. Но иначе това е един от най-разочароващите фон дьо тени които съм пробвала напоследък. Може би ако имате по-малко и по-малки по размер пори, проблемът със събирането на продукт в тях би отсъствал. Но ако сте с кожа като моята стойте далече от този фон дьо тен.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара