Нови продукти от Catrice и впечатленията ми от тях

by - юли 20, 2016


Здравейте! Наскоро получих пратка от една от любимите ми бюджетни марки Catrice с техни нови продукти. Днес ще ви споделя впечатленията си от тях.


Catrice Blush Artist Shading Palette*
Количество: 
Цена: около 9лв
Годност след отваряне: 12 месеца

Blush Artist Shading Palette представлява палитра с три цвята руж, които се съчетават помежду си. Имам я в цвят 020 CorAll I Need (предлага се в още два цвята) и както подсказва името й, ружовете са в розово-кораловата гама. Два от ружовете са блестящи и само един е матов.
Опаковката на палитрата е типичната за марката от прозрачна пластмаса. Лично аз харесвам опаковките на продуктите на Catrice - здрави и стабилни са. Липсва ми единствено малко огледало от вътрешната страна на капачето, но предвид цената на палитрата не мога да се сърдя.


Първият руж от ляво е най-розов от ружовете в палитрата. Определено не е цвят който бих си купила сама. В него има фин златист блясък който придава нежно сияние на бузите. Средният цвят в палитрата отново е доста розов за моя вкус, но за разлика от първия, в него повече се забелязва кораловата нотка . Това е й единственият матов руж в палитрата.  Последният цвят е най-светъл от трите и според марката може да се използва като хайлайтър. За съжаление блестящите частици в него са по-едри отколкото би ми се искало и аз използвам този цвят като руж.


Пигментацията на ружовете не е отлична. При суочове върху ръка имат задоволителна пигментация, но при нанасяне с четка ми се налага да загребвам няколко пъти, за да получа желана интензивност на цвета. Особено с най-светлия цвят.
Трайността им не е лоша, но не е и впечатляваща. По-бързо изчезва най-светлият цвят от трите.
Оценка: 2/5
Не мога да кажа, че съм впечатлена от палитрата. Дори точно обратното - разочарована съм. Ружовете се нанасят трудно, макар на суочове да изглеждат добре пигментирани. Цветовете които имам аз, не са моите цветове. Споделям и това с вас, макар да няма връзка с качеството на самия продукт.




Catrice Velvet Brow Powder Artist*
Количество: 0,45гр
Цена: около 8лв
Годност след отваряне: 6 месеца

Не съм използвала подобен продукт за вежди до момента. Самият продукт в опаковката е като сенки за очи. Нанасянето става посредством гъбичка. Сенките са разположени в капачката и при затваряне върху гъбичката попадат сенките. На другия край има удобна за ползване четчица за разресване.
Имам сенките за вежди в най-тъмния цвят 030 Dark Brow(n) Is The New Black (предлага се в още два по-светли цвята). Опаковката на продукта като цвят отговаря на цвета на сенките.
Самите сенки са много фини и кадифени. Добре пигментирани са. Дори бих казала прекалено, особено ако не сте фен на по-силно подчертаните вежди. Гъбичката нанася сенките по много естествен начин, а с четчицата продукта се разнася равномерно.



Ако веждите ви са с перфектна форма и имате нужда единствено да им добавите малко плътност, то това е чудесен продукт за вас. С едва няколко потупвания върху веждите те са по-плътни. Буквално за секунди. При мен за съжаление се налага да използвам молив допълнително, за да уеднаквя формата на веждите си. Това не е продукт за прецизно нанасяне, а само за придаване на плътност. Освен това смятам че би бил подходящ само за по-плътни вежди. Сенките остават върху веждите цял ден.
Оценка:5/5
Макар това да не е продукт за моите вежди му дават висока оценка, защото с него се работи много бързо и лесно. Освен това резултатът е траен и естествен.






Catrice Glam & Doll False Lashes Mascara*
Количество: 9,5мл
Цена: около 8лв
Годност след отваряне: 6 месеца

Не съм пробвала до момента спирали на марката и останах много приятно изненадана от Glam & Doll False Lashes Mascara. Четката на спиралата е силиконова и извита. Тушът на спиралата е наситено черен. При нанасяне извива, подчертава, подрежда и разделя миглите като им придава обем. Забелязвам, че понякога се размазва леко, но обикновено издържа без забележки.
Не е водоустойчива и при контакт с вода се размазва веднага. Вечер се маха лесно.

Оценка: 5/5


Това беше от мен за днес. Надявам се поста да ви е бил интересен.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



* Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители
 на марката, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара

  1. Благодаря за отзива. Много ме впечатли ефектът от спиралата върху миглите ти, непременно ще я погледна. А цветовете на ружа са страхотни - жалко, че не дават дълготраен резултат.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване