Ревю: Lancome Juicy Shaker #283 Berry In Love

by - юни 25, 2016



Здравейте!Днес ще ви споделя впечатленията си от продукт за който постоянно си сменях мнението дали искам да опитам или да пропусна покупката му. Доскоро Sephora предлагаха намаление за картодържателите си и реших, че това е чудесен момент да се взема продукт за който имам съмнения, че може и да не ми хареса.


Lancome Juicy Shaker
Количество: 6,5мл
Цена: около 46лв
Годност след отваряне: 24 месеца

В симпатичната опаковка наподобяваща коктейлен шейкър се крие продукт 2 в1 - олио за устни и цветен пигмент. Олиата в този продукт са от прасковени ядки, сладък бадем, червена боровинка и розово олио. Всички те трябва да защитават, подхранват и омекотяват устните.
Формулата на Juicy Shaker е двуфазна и ако го оставите на страна олиото се отделя от пигмента. За това в контейнерчето освен продукта са разположени и метални топчета, който при разклащане смесват съставките обратно с цветния пигмент.
Не само опаковката, но и апликаторът им ги отличава от всички останали продукти на пазара. Той представлява голяма скосена гъбичка, която е много мека и пухкава, ама наистина много мека и пухкава. След разклащане на опаковката, продукта излиза през три малки отворчета и напоява гъбичката. Най-добре е да се нанася върху устните с потупващи движения на гъбичката, за да се постигне по-интензивен цвят. Лично аз намирам гъбичката за по-голяма като размер и това малко затруднява нанасянето (особено ако цветът е по-тъмен и по-наситен върху устните като моя).
Олиото се усеща много приятно и комфортно върху устните. Не е мазно и се нанася много гладко върху устните, като ги подхранва и омекотява. Цветът който оставя върху устните не е силно пигментиран. Именно това беше една от причините, която ме отказваше от продукта. По-светлите цветове в които се предлага Juicy Shaker оставят толкова лек цвят, че изглеждат като прозрачен продукт за устни. След дълго чудене се спрях на цвят #283 Berry In Love, който е бери цвят с фин син брокат, който може да се види на втората и третата снимка в поста. В опаковката изглежда тъмен, но върху устните е по-светъл.


Завършекът върху устните е бляскав, но далеч не наподобява този на гланц. Освен това именно блясъкът изчезва първо от устните, но те остават с лек стейн. При мен това се случва след половин до един час след нанасяне. Именно трайността или по скоро липсата на такава е най-големият недостатък на продукта за мен. След всяко нанасяне или подновяване цветът става по-интензивен.
Оценка: 3,5/5


Макар да не съжалявам за покупката на Juicy Shaker, не бих казала и че съм очарована. Продуктът не е лош, но определено не е нещо специално и според мен не заслужава толкова много внимание към него, колкото има в момента.
Официално Juicy Shaker се предлага в 20 цвята, но у нас мисля, че внесени по-малко от половината.
Ако ви е интересно може да прочетете и ревюто ми за YSL Volupte Tint-in-Oil тук, който отново е продукт за устни на основата на олио. Лично аз не намирам значителна разлика между продукта на YSL и на Lancome, освен може би че блясъкът при YSL е по-наситен и наподобява повече този на глос.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Мен на първо място ме отказа цената, но в един момент бях решила, че ще взема. Точно тогава се поразтърсих и като видях за липсата на пигментация, направо дадох заден ход :D

    ОтговорИзтриване
  2. Цветът е невероятен, много нежен и подходящ за лятото. Не съм опитвала от този продукт, но мисля да се пробвам. :)

    ОтговорИзтриване