Любими продукти Юни 2016

by - юни 30, 2016



Още един месец свърши и дойде време да ви покажа любимите си продукти. През юни започнах да използвам няколко позабравени продукта, но успях и да открия и няколко нови любимци. Ако ви е интересно, продължавайте да четете надолу.



Apivita Маска за лице с розова глина
Подготвям пост за няколко маски на гръцката марка Apivita и една от тях е любимата ми почистваща с розова глина. След използване на маската, кожата ми е мека и по-чиста, с по-бистър тен. Помага и за завяхването на пъпчици. 
L'oreal Infallible 24H Matte Фон дьо тен
Спирам за момент търсенето на нов фон дьо тен и залагам на любимеца си - L'oreal Infallible 24H Matte (ревю за него може да прочетете тук). Харесвам го защото има средно до пълно покритие, стои естествено върху кожата и е траен. 
Milani Baked Blush Luminoso
Още един позабравен любимец. Ружът на Milani беше първият продукт, който извадих щом лятото започна. Цветът му е прасковен и се съчетава чудесно с по-бронзво грим и мъничко тен. Това е любимият ми руж за лятото и го използвам всеки ден вече повече от месец. Ревю за него може да прочетете тук.
Aura Молив за устни #53
Купих този молив с надеждата да се окаже перфектният нюд за мен и наистина се оказа такъв. С него оформям и придавам плътност на устните си. Заради неутралният си цвят е подходящ за ползване с всяко червило. Още един бонус е, че всеки нанесен продукт за устни върху него е по-траен.
   

Clinique Pop Lip Colour + Primer #05 Melon Pop
Обожавам цветът на това червило, но хич не ми допада формулата му (ревю за него може да прочетете тук). Въпреки това си го нося с голям кеф. Цветът на червилото е прасковено розов и много добре се съчетава с ружа на Milani за който ви споменах малко по-нагоре. 
Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick #02 & #09
Едни от последните червила, които марката пусна на паазра се оказа страхотни. Много меки и кремообразни, те се нанасят много лесно и дори не ми е нужно огледало за тях. Много са комфортни за носене и не изсушават устните. Номер 02 (от ляво на снимката) е бежово розов цвят, а 09 (от дясно на снимката) е прасковено розов.


След бърза справка се оказа, че в последните няколко поста с любимци съм забравила да включа любимите си лакове за нокти. За това ще се реванширам и ще ви покажа най-носените от мен цветове върху ноктите ми през последните 2-3 месеца. Съвсем случайно се оказа, че всички те са в неутралната гама.
Essence Colour & Care #02 I Care For You
Тази серия лакове на марката освен цвят, трябва и да заздравява ноктите. Не съм използвала лака постоянно за достатъчно дълго време, за да забележа дали наистина прави ноктите по-здрави, но пък е хубаво да си мисля, че трябва да поробрява здравината им. I Care For You е неутрален прасковен цвят, който си отива с всичко и е подходящ за всеки повод.
Flormar Лак за нокти #246 Cream Silk
Това е перфектният нюд лак за мен и моя тен. Стои много нежно и много елегантно.
L'oreal Лак за нокти #116 Cafe De Nuit
L'oreal пуснаха новата си серия лакове за нокти и у нас. Вярна на себе си избрах нюд цвят. Лакът е много наситен и мога да го нанеса дори и на един слой и пак да получа равномерен цвят.

Това бяха любимите ми продукти през месец юни.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара