Ревю: Too Faced Born This Way Фон дьо тен

by - февруари 26, 2016



Когато Born This Way се появи на пазара вдигна доста шум около себе си. Не мога да ви кажа колко ревюта за него съм чела/гледала (а те са ужасно много) и колко много пъти променях решението си да го пробвам или не. Да, отзвите за него са повече положителни отколкото отрицателни, но отрицателните са главно на момичета с подобен на моя тип кожа. Все пак любопитството ми надделя и в крайна сметка се сдобих с него. Днес ще ви споделя впечатленията си от фон дьо тена.

Too Faced Born This Way Foundation
Количество: 30мл
Цена: 70лв 
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав: 

Фон дьо тенът е oil-free и не съдържа аромати, парабени, сулфати и фталати. Формулата му е обогатена с кокосова вода, алпийска роза и хилауронова киселина. Тези три съставки трябва да хидратират кожата, да я озарят и да изгладят повърхността й. От марката обещават средно до пълно покритие, което стои незабележимо върху кожата. 


Опаковката на фон дьо тена е разкошна - направена е от матирано стъкло, тежка и стабилна е. Името на марката и продукта за изписани със златни букви не само върху самото шишенце, но и върху капачката. Капачката се затваря плътно. Има и помпичка за по-лесно използване. С нея лесно се контролира колко продукт да излезе. На мен обикновено ми трябва около едно изпомпване и половина, за да нанеса достатъчно продукт върху цялото лице.
Опитвала съм да  нанаса Born This Way с пръсти, buffing четка на Real Techniques и гъбка Beauty blender и предпочитам последната за нанасянето му. Консистенцията на фон дьо тена е не е прекалено течна, но не е прекалено гъста. Без значение какво използвам за нанасянето му се прелива лесно без да подчертава пори. Финишът е сатенен и много естествен.
Покритието му е средно като позволява напластяване. Прикрива някои несъвършенства като малки пъпчици и по-светли белези, изравнява много добре тена на кожата, но за други несъвършенства разчитам на коректор. Моята кожа е комбинирана и използването на пудра е задължително за мен. Дори и след нанасянето й се забелязва макар значително по-малко сатененият финиш на фон дьо тена. 
Както споменах моята кожа е комбинирана и още когато купувах фон дьо тена знаех, че това няма да е дълготраен продукт върху нея. След 4-6 часа след нанасянето му забелязвам появата на омазняване в Т-зоната и тогава на помощ ми идват матиращите листчета. Забелязах обаче, че в по-горещите дни и особено ако съм по-дълго време с него (+12 часа) фон дьо тенът започва да изчезва от носа и брадичката ми към края на деня.
Пропуснах да спомена, че имам Born This Way в цвят Light Beige, който е една идея по-тъмен за мен, но обикновено го смесвам с друг по-светъл фон дьо тен, за да бъде цветът по-подходящ за мен.

Не се плашете от коректора под очите ми на снимката "Преди". 
Преди/След
Оценка: 4/5
Още когато купувах фон дьо тена знаех, че няма да е дълготраен върху моята кожа, но въпреки това много го харесвам и го използвам всеки ден откакто се сдобих с него. Харесвам естествения му завършек и покритието му. Вече съм изразходила 2/3 от него и съм убедена на 99% че щом свърши бих го купила отново. Естествено не бих заложила на него през пролетта и лятото, а през по-студените месеци от годината.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin

You May Also Like

1 коментара