Ревю: Melvita Nectar De Roses Хидратиращ гел за лице

by - февруари 23, 2016


 Здравейте! Планирам днешното ревю за любимия ми напоследък хидратиращ гел на Melvita да бъде кратко. За това няма да се бавя повече и започвам със същинската част.

Melvita Nectar De Roses Hydrating Face Gel
Количество: 40мл
Цена: около 40лв
Годност след отваряне: 6 месеца
Състав:
 

Това е вторият продукт на френската марка който пробвам. Първият е разгримиращо олио чието ревю може да прочетете тук. Със сигурност бих опитала и други техни продукти. Бранда предлага органична козметика. За съжаление техните продукти може да се намерят само онлайн.
Имайки комбинирана кожа винаги ми е било трудно да намеря продукт, който едновременно да хидратира и подхранва кожата ми без да влияе на омазняването й. С огромна радост днес искам да ви съобщя, че успях да намеря този крем за лице. Да, това е днешният герой от ревюто.

Според марката гелът е подходящ за тези от нас със суха до комбинирана кожа. Обещава хидратация за 24 часа. Формулата му е обогатена с розова вода. Опаковката му е пластмасова, капачката се затваря стабилно. Освен това си има помпичка през която излиза кремът. Консистенцията на гела е много лека и не е прекалено водниста. Едно натискане на помпата ми е достатъчно, за да нанеса достатъчно количество от него върху цялото си лице. Абсорбира се от кожата бързо. Използвам го сутрин и е чудесна основа за грим. Все пак му давам няколко минути, за да попие напълно преди да започна нанасянето на грима си. Веднага след полагането на крема, кожата се усеща мека на допир и подхранена. 
За разлика от разгримиращото олио на марката за което ви споменах малко по нагоре, тук ароматът е много деликатен и почти не се усеща.
Усещам кожата си подхранена и хидратирана през целия ден. По никакъв начин не забелязвам допълнително омазняване в Т-зоната. Въобще, това е един наистина страхотен продукт.
Оценка: 5/5

 

Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin

You May Also Like

2 коментара

  1. Чудесно ревю, успя да ме заинтригува продукта. Писала си, че може да се намерят само онлайн, би ли споделила сайта, от който си го поръчваш. Предварително ти благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Много се чудех на тази марка в Любляна имаше всичко в Мюлер,но не взе нищо. Със сигурност обаче ще тествам нещо и аз :)

    ОтговорИзтриване