Ревю: Melvita Nectar De Roses Разгримиращо олио

by - януари 25, 2016


Разгримирането вечер е много важна стъпка в грижата за кожата. Винаги съм в търсене на бърз и ефективен метод за премахване на грим и мисля, че открих най-добрия вариант за мен - именно разгримиращото олио.

Melvita Nectar De Rose Milky Cleansing Oil
Количество: 145мл
Цена: около 33лв (в enzo) или 20 паунда (в feelunique)
Къде: онлайн
Годност след отваряне: 3 месеца
Състав:
CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEEDOIL - POLYGLYCERYL-4 OLEATE -CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE - OLEIC/LINOLEIC/LINOLENIC POLYGLYCERIDES - CORYLUS AVELLANA (HAZEL) SEED OIL - PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL - ROSA RUBIGINOSA SEED OIL - SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL - ROSA DAMASCENA EXTRACT - HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL - RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL - ROSA DAMASCENA FLOWER OIL -TOCOPHEROL - PARFUM/FRAGRANCE - GERANIOL - CITRONELLOL -  LINALOOL - CITRAL


Melvita е френска марка за органична козметика. Предлага продукти за грижа за косата, косата, тялото и за зъбна хигиена. В почистващото олио липсват консерванти, а формулата му е изцяло от органични растителни масла.


Самият продукт представлява гъста жълта течност с консистенцията на олио. Има сравнително силен аромат на рози, който не се задържа върху кожата след използване. От марката препоръчват да се нанесе върху мокра кожа, защото водата разтваря леко грима и така премахването му става по-бързо и лесно. Понякога използвам една помпичка, друг път две, но всичко зависи от това колко грим имам за сваляне. След нанасяне чрез масажни движения разтривам лицето, като съм много внимателна около и върху очите.
Първоначално се усеща както всяко друго олио, но след това се сгъстява и така разбирам, че е дошло време да го отмия. Изплаквам с вода, но това не е достатъчно, за да премахна мазното усещане от кожата си. Измивам с измиващ продукт за да премахна остатъците от олиото и да почистя кожата в дълбочина. 
Предполагам както и с много други продукти на маслена основа, така и този би могъл да се премахне с кърпа, но не съм го пробвала така.
След използване на олиото, кожата ми е мека и подхранена, липсва всякаква сухота или опъване. Не дразни очите ми. 
Искам да опитам и олиото на The Body Shop Camomile Cleansing Face Oil и от четене на доста ревюта за него знам, че опаковката пропуска продукта и става голямо мазало. Макар олиото на Melvita да е в идентична опаковка през нея не изтича продукт. Направена е от плътна пластмаса. Има и възможност за затваряне на помпичката. Но не знам дали бих рискувала да пътувам с подобен продукт в багажа. 
Е, дали наистина премахва грима? Да, но наистина трябва да се масажира добре, за да разтвори грима. Понякога остава по мъничко спирала на долния ми клепач, но като изключим това успява да премахне всякакъв грим без проблем (дори и очна линия). Водоустойчива спирала не ползвам и не знам дали олиото би премахнало и нея.

Оценка: 4/5
Много харесвам Melvita Milky Cleansing Oil, но преди да му дам максимална оценка бих искала да опитам и други подобни разгримиращи продукти, за да мога да го оценя реално. Но иначе бих го препоръчала за проба на всеки.
Като недостатък на продукта бих посочила и кратката му трайност - едва 3 месеца (но това се дължи на факта, че в него липсват консерванти). Ако не го ползвате всеки ден или поне през ден не мисля, че ще успеете да го изразходите в рамките на тези три месеца.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Заинтригувана съм и бих го опитала :) Аз ти препоръчвам маслото с лайка на The Body Shop :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Олиото на The Body Shop е следващото което ще си взема :)

      Изтриване
  2. Хич не харесах олиото на TBS, много ми пресушаваше кожата. Но бих пробвала това. Обичам олиа и балсами за почистване на лицето <3

    ОтговорИзтриване