Ревю: Logona Балсам за устни с невен

by - януари 14, 2016



Здравейте! От едно от изданията на Good Box получих балсама за устни на Logona с невен. Обичам балсамите за устни и нямах търпение да го опитам.

Logona Calendula Bio Балсам за устни
Количество: 4,5гр
Цена: около 8лв
Къде: онлайн и в магазините и аптеките в които се предлага марката



Балсамът за устни е в пластмасова опаковка, стандартна за този тип продукти за устни. Има съвсем лек едва доловим аромат. Макар да е с жълт цвят при нанасяне не променя цвета на устните. Балсамът съдържа растителен и пчелен восък. Формулата му е обогатена с екстракт от цвят на невен и масло от жожоба. А сега и малко скучни цифри, но все пак исках да ги спомена - съставките в него са 100% натурални, а 70% от тях са с био произход.
Ако като мен харесвате балсамите на Himalia, то този на Logona ще ви се стори малко по-мазен. Но пък иначе е чудесен продукт. Омекотява и подхранва устните. Забелязвам, че ми се налага да го нанасям по често от други балсами, но не е проблем за мен. А ефектът от него се запазва за дълго време.
Оценка:5/5


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара