Ревю: Golden Rose Matte Lipstick Crayons & Dream Lips Lipliner

by - януари 13, 2016


Здравейте! Продължавам да ви говоря за продукти за устни и днес ще ви споделя впечатленията си от два сравнително нови продукта на Golden Rose.

Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Количество: 3,5гр
Цена: 4,09лв
Къде: на щандовете на марката 

Golden Rose Matte Lipstick Crayon са червила с матов завършек под формата на подострящи се моливи. Опаковката им е стандартна за червилата тип молив. Това което обаче много ми харесва в тях е че краят на молива е оцветен с цвят отговарящ на цвета на червилото, което улеснява намирането на желания номер (което например липсва при червилата Velvet Matte на марката).
Формулата им е обогатена с витамин Е и не съдържа парабени. При нанасяне се усещат кремообразни и имат едва доловим аромат на ванилия. Цветовете са плътни и наситени. Имат матов финиш и определено са още по-комфортни за носене от матовите червилата в червената гилза.
За съжаление поне според мен цветовете в двете серии матови продукти за устни са напълно идентични. Вече имам всички цветове които харесвам от серията Velvet Matte и ми беше доста трудно да се спра на цвят който вече нямам. В крайна сметка си взех два - номера 13 и 19. Номер 13  е по-тъмен прасковено розов нюд, който е чудесен цвят за ежедневието. Номер 19 е тъмно лилав цвят, който върху ръката ми стоеше разкошно, но нанесен върху устните ми не. Опитах се да го нося няколко пъти, но така и не се харесах с него.
Оценка: 5/5
Това е един страхотен продукт на достъпна цена. Ако случайно все още не сте опитали червилата с матов завършек на Golden Rose, то аз ви препоръчвам тези под формата на молив пред тези в червената гилза защото са още по-комфортни за носене и не изсушават устните.


Golden Rose Dream Lips Lipliner
Количество: гр
Цена: 3,49лв
Къде: на щандовете на марката

Формулата на молива е кремообразна, нанася се лесно и равномерно. Носих го няколко пъти самостоятелно и не изсуши устните ми. Нанесените червила върху него са по-трайни и с по-наситени цветове. От марката обещават трайност до 10 часа, но аз не бих казала, че издържа толкова дълго.
Оценка: 4/5
Моливът не е никак лош, но не е нещо страхотно и за сега не бих бързала да се сдобивам с още цветове от него. А и понякога при острене графитът му се рони и чупи.


От ляво на дясно: Matte Lipstick Crayon 13 и 19, Dream Lips Lipliner 522



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

12 коментара

  1. Лилавото червило изглежда разкошно! А цвета на молива много ми напомня цвета на червилото от матовата им серия (в гилза) под номер 20- същият дълбок нюанс :) Сега се замислих, че щом се подострят, а не са автоматични, не е ли твърде проблемно самото острене на молива на тези червила?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не съм имала проблеми при остренето на червилата - не се ронят или чупят.

      Изтриване
    2. Един тъп въпрос - от къде намерихте/ с каква острилка подостряте червилото ?

      Изтриване
    3. Аз от много години си купувам острилки на Golden Rose. Те са двойни, т.е. стават и за нормални и за джъмбо моливи. Тях може да ги намериш на щандовете на марката.

      Изтриване
  2. Не съм ползвала моливите им, но ще се поправя. Номер 13 ми изглежда идеален за мен и днес ще мина през Lilly да си го взема.

    ОтговорИзтриване
  3. Много исках да харесам моливите Dream Lips, но моят цвят е доста сух и също ронлив. А не ми изглеждаше такъв на пръв поглед.... от другите ми се ще да пробвам нещо, само че още не съм стигнала до щанд на ГР. Кога ли ще ги заредят и по останалите магазини.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мисля, че и моят не беше такъв в началото, а започна да се рони след доста време употреба.

      Изтриване
  4. Изглехдат супер, точно съм решила, че искам и по- нюд матови цветове ( разбирай- не крещящо червени ) и със сигурност ще ги погледна! Много хубави снимки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) Ще успееш да си намериш цвят. Предлагат различни цветове.

      Изтриване
    2. Благодаря ти :) Ще успееш да си намериш цвят. Предлагат различни цветове.

      Изтриване
  5. Трябва да видя номер 13, аз не помня кой номер имам, но уж беше убито розово, което на дневна светлина се оказа доста наситено лилаво :D И сега ми се ще да имам един по-ежедневен цвят, защото са много удобни за ползване.

    ОтговорИзтриване