Ревю: Продукти на Kiko (Кратки ревюта)

by - декември 16, 2015

Здравейте! Много се вълнувах пишейки този пост, защото той ще е за няколко продукта на италианската марка Kiko. Брандът е много популярен и получава предимно положителни отзиви. Предлага голямо разнообразие от продукти на достъпни цени. За съжаление  може да се поръчва единствено онлайн като доставката до тук (по спомени) е 10 евро.
Избрах си три продукта за устни и три цвята единични сенки. Исках да включа в поръчката си още няколко техни продукти, но нямах повече време за разглеждане на суочове онлайн и се задоволих само с тези продукти, но бих искала да се сдобия с още.
Започвам кратките ревюта за продуктите на Kiko с тези за устни, защото те са  едни от любимите ми грим продукти по принцип, а и защото останах много приятно изненадана от всички тях.


Kiko Luscious Cream Lipstick
Количество: 3,5гр
Цена: 6,90 евро
Къде: онлайн
Годност след отваряне: 18 месеца
 

Серията на Kiko Luscious Cream Lipstick се отличава от останалите червила на марката първо с опаковката си. Тя е направена от сребриста пластмаса и макар да е лека се усеща стабилна. На върха на червилото има нещо като копче, което щом се натисне хлътва навътре и отдолу излиза червилото.
Аз имам цвят 502 Pink, който е розово-бежав нюд. Консистенцията му както подсказва името му е кремообразна и е много комфортно за носене. Цветът макар да е светъл се нанася равномерно и не подчертава гънките върху устните. Не изсушава устните. Трайността му не е впечатляваща, но е толкова приятно и кремообразно, че не ми пречи да го подновявам често.

Оценка: 5/5
Определено бих искала да се сдобия с още цветове от серията Luscious Cream Lipstick. Пропуснах да споделя, че марката предлага доста голямо разнообразие от цветове.



Kiko Matte Muse Lipstick
Количество: 8мл
Цена: 6,90 евро
Къде: онлайн
Годност след отваряне: 18 месеца


Червилото Matte Muse е част от лимитирана колекция Midnight Siren от която към момента е останал наличен само един цвят (бяха пуснати 6 цвята). Цветът който имам аз е 06 Luxury Sangria, който е тъмен винен цвят.
В опаковката наподобяваща лак за нокти се крие течно червило с лека и кафидена текстура. Апликатотър наподобява този на гланц за устни, но е с леко необичайна заоблена форма. В началото имах известни притеснения, но се оказа, че с него е много лесно да се нанесе червилото и да се очертае контура на устните.
Първоначално след нанасяне червилото е с бляскав завършек, но след няколко минути той става матов. Това е много дълготраен продукт. Дори след ядене не изчезва напълно. Предполагам не с всички цветове от серията е така, но Luxury Sangria остава стейн върху устните и дори и да не се подновява през деня върху устните има мъничко цвят. Не се разтича и не избледнява. Всичко до тук звучи страхотно, но е доста изсушаващо. Аз обаче толкова харесвам цвета и трайността му, че решавам проблема като през деня нанасям балсам за устни винаго когато усетя сухота (използвам този на Хималая, който не е толкова бляскав).
Оценка: 4,5/5



Kiko Intensely Lavish Lipstick
Количество:3,5гр
Цена: 6,90 евро
Къде: онлайн
Годност след отваряне: 18 месеца


Червилото от серията Intensely Lavish е от лимитирана колекция Rebel Romantics от която към момента са налични три цвята (първночално бяха 6). Исках това червило главно заради опаковката и факта че двата цвята които бях харесала бяха изчерпани не ме спря. В крайна сметка си взех 04 Mild Sangria, който е розово-червен цвят.
Опаковката на червилото е прекрасна и ми хареса още повече когато я видях на живо. Тя е метална и е с цвят розово злато. Върху горната част е изписано името на серията, а върху долната името на марката. Освен прекрасният цвят, тя се затваря с магнит.


Формулата на червилото е кремообразна и много комфортна за носене. Не е дълготрайно червило, но не изчезва напълно от устните ако като мен постоянно пиете нещо. Цветът е пигментиран и само с едва две минавания се получава плътен цвят. Върху самото червило е щампован дизайн, което прави червилото още по-разкошно в моите очи.
Оценка: 5/5



А ето и как стоят продуктите върху устните ми:
От ляво на дясно: Luscious Cream Lipstick 502, Matte Muse Lipstick 06, Intensely Lavish Lipstick 04

Не на последно място ще спомена няколко думи и за сенките от серията Infinity Eyeshadow.

Kiko Infinity Eyeshadow
Количество: 2гр
Цена: 2,40 евро
Къде: онлайн
Годност след отваряне: 12 месеца
 

Сенките Infinity Eyeshadow са един от бестселърите на марката, но аз не бях чувала нищо за тях до момента. Попаднах на няколко положителни ревюта за тях и реших да ги опитам без да очаквам нищо от тях. Една от причините да не успея да поръчам още продукти на Kiko са именно тези сенки. Те се предлагат в ужасно много цветове и с няколко финиша. Успях да се спра на тези три цвята след поне двучасово гледане на суочове онлайн. Накрая просто нямах сили да търся и гледам повече.

Сенките идват в пластмасова опаковка с прозрачно капаче. Опаковката им не ми харесва, дори леко ме дразни, но е лека, сигурна и не заема много място, което е идеално ако пътувам. Към сенките не са включени апликатори, което е плюс за мен защото аз така или иначе не ги използвам. Спрях се на цветовете:
  • 219 Metalic Rose който е много интересен перлен бежово-розов цвят, който е добре пигментиран.
  • 235 Mat Chocolate който е умерено топъл кафяв цвят. Не е силно пигментиран и трябва да се нанесе няколко пъти, за да се получи интензивен цвят.
  • 237 Mat Cappucino който е много светъл бежов цвят. Не е силно пигментиран, но е чудесен като основен цвят.

Формулата на сенките малко се различава в зависимост от финиша. Матовите сенки 235 и 237 са по-сухи докато 219 е с по-мека текстура. Но и трите цвята се прашат малко, но само в опаковката, не по-лицето. Издържат цял ден с база и честно нямам никакви забележки към тях. 
Нямах големи очаквания относно качеството им, а те се оказаха просто страхотни за цената си. Цветът 219 Metalic Rose е любимецът ми от трите и го използвам много често понякога и самостоятелно.

От ляво на дясно: 219, 235, 237
Оценка: 5/5
Марката предлага и палитри в които да се поставят сенките. Имате възможност да си направите такава с 1,3,4,9 или 24 цвята. Следващият път ще си поръчам палитра и още няколко цвята сенки.


Останах много впечатлена от продуктите на Kiko и със сигурност ще поръчам пак. Дори нямам търпение да опитам и други техни продукти и се надявам и те да ми харесат толкова колкото и тези.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара