Ревю: Clinique High Impact Спирала

by - декември 13, 2015

Здравейте! Днес ще ви споделя впечатленията си от спиралата на Clinique High Impact. Пробвала съм няколко спирали от по-висок клас (Benefit They're Real, Lancome Hypnose Drama, Dior Diorshow Iconic Overcurl, Too Faced Better Than Sex) и макар някой от тях да ми харесаха (други се оказа голямо разочарование) винаги се доверявам на спиралите от дрогериите. Спиралата е продукт, който трябва да се подменя на всеки три месеца и за себе си не мога да оправдая да похарча повече пари за нещо което трябва да подменям често. А и могат да се намерят страхотни спирали на достъпни цени.

Clinique High Impact Mascara
Количество: 7мл
Цена: около 35-40лв
Къде: онлайн и навсякъде където се предлага марката
Годност след отваряне: 6 месеца
Състав:

Купих тази спиралата като част от комплект на марката с името Eye Definiton. Не знам дали сета може да се намери у нас. В него бяха включени околоочен крем All About Eyes, дегримьор Take The Day Off, черен молив за очи Kohl Sharper For Eyes и тази спирала. Всички продукти в сета ми харесаха с изключение на спиралата. Не ми харесват миглите ми след нея, но повече ще прочетете надолу.


От Clinique обещават спиралата High Impact да придаде обем и да раздели миглите. Всички продукти на марката са предназначени за хора с чувствителна кожа, така и тази спирала може да се ползва от тези от вас с чувствителни очи. Предлага се в черен и кафяв цвят.

Опаковката на спиралата е съвсем обикновена и изчистена и ми харесва. Четката й е стандартна. Макар да харесвам такива четки защото с тях много лесно се работи и успявам да нанеса равномерно туш върху всички мигли с тази не успях да се разбера. С нея не мога да подредя миглите си и те изглеждат рошави и се слепват.
Формулата й както на повечето спирали беше много водниста в началото, но изведнъж стана много суха. При тази спирала липсваше момент в който консистенцията й да ми хареса. Имам я в цвят 01 Black  и цветът е наситено черен.
Макар от марката да обещават спиралата да придава обем при нанасяне не придава такъв, а само дължина и слепва миглите. Преди всичко държа спиралите които ползвам да придават обем и да са наситено черни. Тази изпълнява само едно от изискванията ми.
Нямам забележки относно издържливостта на спиралата - не мърда цял ден и не се рони или размазва. Вечер се маха лесно.

Оценка: 2/5
Това не е моята спирала и определено не ми харесва. За момента мисля да спра да пробвам спирали от по-висок клас и да се насоча към дрогерията. Една от любимите ми дрогерийни спирали е на Maybelline Lash Sensational (ревю за нея тук), която в момента е намалена и бих ви я  препоръчала.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Моето мнение за спиралата е абсолютно същото и се радвам, че има и друг, който мисли като мен.
    При мен основните проблеми са слепването на миглите, лошата консистенция и трудното махане. От ревюто видях, че ти лесно я махаш, но при мен беше трудно.
    Определено ще започна да следвам блога ти, тъй като видях доста неща, които съвпадат с вижданията ми за козметика :)

    ОтговорИзтриване