Ревю: Essence All About Nudes Eyeshadow & Make Me Brow Gel

by - ноември 04, 2015


Здравейте! Напоследък Essence пуснаха много нови продукти на пазара и макар да искам да опитам всеки от тях реших да изчакам ревюта за тях. Така успях да си спестя разочарованието за някои от новите продукти на Essence. Опитът ми с марката до момента е показал, че аз или харесвам продуктите на бранда или не, средно положение няма. И днес, двата продукта на марката за които ще ви говоря са един харесван и един не.


Essence Make Me Brow
Количество: 3,8мл
Цена: около 4-5лв
Къде: навсякъде където се предлага марката
Годност след отваряне: 6 месеца
Състав:

Съвсем наскоро от марката пуснаха и при нас новия си гел за вежди, който много прилича на известния Gimme Brow на Benefit. Продуктът за вежди на Essence се предлага в два цвята - 01 blondy brows и 02 browny brows, като аз имам втория. Като минус отчитам липсата на тестери на стените на марката.
Гелът на Essence е със сравнително малка четчица в сравнение с тази на други подобни продукти (например гелът за вежди на Catrice). Макар четката да е много удобна за нанасяне и оформяне на веждите, сякаш остава прекалено много продукт върху нея и винаги преди използване на гела обираш излишния туш в гърлото на шишенцето. Веднъж нанесен повече продукт върху веждите, той не може да се премахне с четката. Отделно трябва повече време, за да изсъхне продуктът върху веждите.


И макар накрая все пак ще поговоря за цвета 02 browny brows. Моите вежди са тъмни, но 02 browny brows е прекалено тъмен цвят за тях. Не съм виждала по-светлия вариант на живо, но от суочове в интернет оставам с впечатление, че той също не би бил подходящ.
Като заключение ще кажа, че гелът не ми хареса, ако вече не сте се досетили от ревюто. Ще продължавам да си използвам този на Catrice.
Oценка: 1,5/5



Essence All About Nudes Eyeshadow
Количество: 9,5гр
Цена: около 8-9лв
Къде: навсякъде където се предлага марката
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав:


Палитрата All About Nudes Eyeshadow включва 8 цвята в неутралната гама. Освен в този вариант, марката предлага и палитри в бронзови, сиви и розови цветове.
Опаковката на палитрата е прозрачна и пластмасова и се усеща стабилна. В нея липсват апликатори за нанасяне, но аз така или иначе не ги използвам.


В палитрите са включени неутрални цветове с различен завършек - матови, перлени и един блестящ цвят. Може да се използват както за постигане на ежедневна визия, така и за вечерна. Сенките са меки и имат добра пигментираност (но не са силно пигментирани). Някои от цветове се преливат лесно, други не, но според мен за цената си това е една наистина страхотна палитра. С база върху моите мазни клепачи сенките издържат цял ден като към края вече леко избледняват.

Ако сега започвате да се гримирате или не разполагате с палитра с неутрални цветове и търсете бюджетна такава, то заложете на тази. Макар да не предлага огромен брой цветове с нея пак може да се постигнете много и различни визии.
Оценка: 5/5




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Палитрата наистина е добра, особено имайки предвид цената и. Цветовете са добре подбрани, което я прави универсална и ужасно практичен избор за всеки ден, когато човек бърза и няма време много да му мисли :) Благодаря ти за подробното мнение за гела на Essence, спести ми 4-5лв и едно разочарование :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз си взех бронзовата - грабна ме от тестера :) Жалко, че нямаше третия вид :(...

    ОтговорИзтриване
  3. Палитрата е страхотна имам я от две седмици и не мога да и се нарадвам. Взех я само заради 2 нюанса, но в последствие заобичах и всички останали. Много сполучливи неща правят от есънс <3 и ме печелят все повече и повече като клиент.

    ОтговорИзтриване
  4. Палитрата е много по мой вкус! Страхотна публикация! :)

    ОтговорИзтриване