Ревю: Burt's Bees Beeswax Lip Balm

by - ноември 27, 2015


За продукти на марката съм чувала и чела доста от американски блогърки и отзивите за тях са само положителни. Наскоро при поръчка от feelunique ми трябваше продукт с който да достигна минималната сума за безплатна доставка и след известно чудене какво да бъде се спрях на този балсам на Burt's Bees.

Burt's Bees Beeswax Lip Balm
Количество: 4,25гр
Цена: 3,99 паунда
Къде:  онлайн
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав: cera alba (beeswax, cire d'abeille), cocos nucifera (coconut) oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, mentha piperita (peppermint) oil, lanolin, tocopherol, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, glycine soja (soybean) oil, canola oil (huile de colza), limonene


Burt's Bees е американска марка за козметика чиито продукти са с натурални съставки. За съжаление продукти на марката не могат да се намерят у нас, но пък се предлагат в много онлайн магазини.
Балсамите на Burt's Bees се предлагат в няколко варианта. Има и tinted балсами. Аз се спрях на балсамът им с пчелен восък и витамин E и мента.
Балсамът оставя едно много приятно гъделичкащо и освежаващо усещане при нанасяне. Има и много свеж аромат на мента. Не е прекалено мазен, нито оставя устните бляскави. По-твърд е и изисква малко повече време от други балсами (най-вече тези с минерално масло и парафин в състава) за нанасяне, но пък се задържа по-дълго време върху устните. Наистина омекотява и подхранва устните като ефекта от него се запазва за дълго време. Заради липсата на бляскав завършек е подходящ за нанасяне под матови червила.
Опаковката му е никак специална, дори бих я нарекла съвсем обикновена. Пластамасова е и долната и част се върти за излизане и прибиране на балсама.
Оценка:5/5

Това е един наистина страхотен балсам за устни и определено ще опитам и други варианти които предлага марката. Много комфортен за носене балсам, който наистина подхранва устните. 



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. Много ги харесвам и аз!!! :) Заслужават си паричките.

    ОтговорИзтриване
  2. Винаги съм го избягвала, защото мислех, че мирише на мед, явно съм била в грешка.Ще се радвам да го сравниш с балсама на Хималя.

    ОтговорИзтриване
  3. В момента ползвам точно този балсам. Страхотен за нанасяне вечер, защото сутрин се събуждам винаги с меки и подхранени устни. Фен съм на продуктите за устни на Burt's Bees.

    ОтговорИзтриване
  4. Тъкмо си търся нов балсам, ще го имам предвид. А ефектът дълготраен ли е, или ако не го нанасяш ежедневно устните пак са сухи?

    ОтговорИзтриване
  5. Определено поддържа устните подхранени дори и да не се нанася толкова често.

    ОтговорИзтриване