Ревю: Beauty Blender Liquid Cleanser

by - ноември 10, 2015


Здравейте! Ако не сте чували за гъбката Beauty Blender, къде сте били. За мнението ми за нея може да прочетете ревю тук. Тя е любимият ми инструмент за нанасяне на фон дьо тен и коректор, а понякога дори и на прахообразна пудра.
Много е важно да поддържаме четките си чисти, а още по-важно е да чистим редовно гъба за многократна употреба. Няма да крия, случвало ми се е да използвам по два пъти гъбката и след това да я измия, но това се случва много рядко, обикновено единствено когато бързам. Иначе мия Beauty Blender-ът след всяко използване. За тази цел използвам измиващ гел за лице, който не ми хареса и използвам за почистване на четки и гъбки. Наскоро обаче попаднах на много изгоден комплект в магазин Debenhams в Mall Bulgaria. Този комплект включва две гъби Beauty Blender Original и Blender Cleanser Liquid на цената от 55лв. Имайте впредвид, че един брой Beauty Blender струва 34лв, а измиващият гел е около 30лв. Ако вие и ваша приятелка искате да опитате магическата гъбка, това е един много изгоден комплект, който може да си разделите.


Blender Cleanser Liquid
Количество: 150мл
Цена: около 30лв
Къде: онлайн, магазини Sephora и Debenhams
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав:
Aqua, Potassium  Palm Kernelate, Potassium Oleate, Glyserin, Potassium Cocoate, Potassium Citrate, Maris Salts, Lavandula Angustifolia, Citric Acid


Blender Cleanser Liquid е в прозрачна пластмасова опаковка. Самият измивен гел е с бледожълт цвят. Той излиза през пластмасово дискче помпа, което го прави много удобен за употреба. Гелът има аромат на сапун от детските ми години. На мен лично този аромат не ми допада особено. За съжаление аз усещам миризмата на сапуна върху гъбката си след измиване.
С едно изпомпване излиза достатъчно продукт за измиване на един Beauty Blender. Измиващият гел запълва всяка пора на гъбката и веднага изкарва кремообразните продукти от гъбката, но не се пени много, което пък го прави по-лесен за изплакване.
Оценка: 4,5/5

Blender Cleanser Liquid наистина много лесно и бързо почиства магическата гъбка. Все още не съм го използвала с четки. Но колкото и страхотна работа да върши, то не е толкова незаменим продукт за мен и ако не ми попадне друг сет на добра цена не бих бързала да го купя щом свърши. Високата му цена и неприятният му (за мен) аромат са основните причини заради които не би се превърнал в любим и задължителен продукт за мен.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара