Ревю: Apivita Почистващ гел

by - ноември 19, 2015

Гръцката марка Apivita е позната за мен от съвсем скоро. По средата на тази година чух за нея от блога на Мая, в който имаше отзиви за някои от маските и скрабовете за лице които предлага бранда. Маските им за лице в малките разфасовки веднага събудиха любопитството ми и не след дълго се сдобих с маската със сива глина, която много, много ми хареса. След това опитах още няколко техни маски и скрабове за лице, които също ми харесаха. За това когато имах нужда от нов измиващ продукт не се изненадах щом веднага се сетих за Apivita.

Apivita Cleansing Gel With Propolis & Citrus
Количество: 200мл
Цена: около 29-35лв
Къде: в аптеките
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав:

Преди да започна ревюто на измиващия гел ще ви посъветвам, ако все пак решите да опитате някой от продуктите на Apivita да го купите от аптеки Ремедиум, защото там те са с най-ниски цени.
В аптеката от която го купих бяха налични два варианта на продукта - за нормална кожа и за мазна/комбинирана. С известни съмнения и притеснения да не би да пресуши кожата ми се спрях на втория. И ни най-малко не съжалявам. Почистващият гел има много нежна и шадяща формула, която не изсушава или опъва кожата ми. Малко на брой са измиващите продукти предназначени за мазна кожа, който без проблем да използвам и сутрин, и вечер. Гелът на Apivita е един от тези продукти. Изключително икономичен е и малко количество от него е достатъчно за почистване на цялото лице. Има съвсем лек билков аромат. Консистенцията му е гелообразна с прозрачно жълт цвят. Пени се много добре. Вечер премахва останалото количество грим след почистване с мицеларна вода само с едно измиване.
Опаковката не е никак специална, но е удобна за употреба заради помпичката през която излиза продукта. Ако решите да пътувате с продукта, има опция да я затворите, за да не излиза гела. Има шишенцето е пластмасово и много леко.
Водата в почистващия гел е заменена с екстракт от зелен чай. Цитрусовият екстракт тонизира и освежава кожата, а етеричните масла от лимон и чаено дърво регулират омазняването. Прополисът има антисептично действие.
Марката Apivita не е изцяло натурална или био, но продуктите им не съдържат някои вредни съставки като SLS, SLES, парабени, силикон, пропиленгликол и минерално масло.
Оценка: 5/5

Накратко, обожавам този измиващ продукт и със сигурност ще опитам още продукти на марката.
Има ли продукти на Apivita освен маските и скрабовете им които бихте ми препоръчали да опитам?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Тъкмо си взех пяната на Апивита, но когато я привърша, това ще е следващият ми почистващ продукт!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И пяна ли има? Момичета, как да си избера едно, когато постоянно ми показвате нови неща :D

      Изтриване