Project Pan #2

by - октомври 05, 2015


От доста време обмислях да отправя ново предизвикателство към себе си и да набележа няколко продукта, които искам да изхабя. Е, дойде времето за тях. След като изброя и споделя с вас защо искам да изхабя тези продукти ще направя и малък update на предишния project pan.

Taft Termoprotection Spray
Когато започнах да гледам бюти клипове в youtube във всички уроци за прически, момичетата използвама термозащитни спрейове. По онова време ограниченият ми ученически бюджет можеше да си позволи единствено този продукт на Taft. Използвала съм вече поне 2-3 бутилчици от него, но и до ден днешен не съм сигурна дали наистина върши някаква работа. Именно поради тази причина спрях да посягам към него и той събираше прах в дъното на шкафа. Останали са ми 2/3 от тази опаковка и ще дам всичко от себе си да я изразходя.

Biotrade Pure Skin Ексфолиращ тоник
Преди не много време писах ревю за този продукти, което можете да видите тук. От повече от месец все се каня да нанеса този лосион вечер, но мързела в мен надделява и си казвам, че ще го направя някоя друга вечер. Ами да, но тази вечер така и не дойде. Вдигам мерника на голямата и на малката опаковка (минито е от кутия на Pinks) и се надявам скоро да успя да ги изразходя.

Max Factor Whipped Creme Foundation
И за него ревю може да прочетете тук. Това просто не е моят фон дьо тен - цветът му оксидира, не е особено траен върху моята кожа и към края на деня е изчезнал от носа и брадичката ми.

L'occitane Ultra Riche 10% Shea Butter Lip Balm
И за него имам отделен пост, който може да видите тук. Този балсам не прави нищо за устните - не ги подхранва, хидратира или омекотява. Изчезва много бързо от устните и се налага по често да се нанася. Именно поради тази причина не се притеснявам да го включа в project pan макар да съм изразходвала едва 1/4 от него до момента.

Oriflame The One Illuskin Concealer
Решила съм да опитам MAC Prolong Wear коректор за който има единствено положителни отзиви. Но преди това искам да изразходя каквото мога от наличните ми коректори. Използвам Oriflame Illuskin Concealer почти всеки ден в комбинация с Inglot Cream Concealer, защото самостоятелно този на Oriflame не е достатъчно покривен и не изравнява добре тена. Не е останало кой знае колко количество в тубичката, но съм решила да го използвам всеки ден и дано скоро успея да го изхабя.

Rimmel Scandaleyes Xtreme Volume & Length и Wake Me Up Wonder'full Mascaras
Това са две не лоши, но не и страхотни спирали от Rimmel. През лятото не издържаха в жегите и към края на деня се размазваха леко. Надявам се сега когато е по-студено да липсва този проблем. Ако трябва да бъда честа предпочитам Scandaleyes Xtreme, защото четката й ми е по-удобна за разлика от Wake Me Up, чиято четка е огромна и винаги успявам да нацапам клепачите си при нанасянето й. Ревю за тези две спирали може да прочетете тук.



Project Pan #1 (update)


През април тази година отправих първото си project pan предизвикателство (линк към него). Обявявам го за успешно, защото успях да изразходя всичко с изключение на бронзиращата пудра на Guerlain. Не подходих разумно и избрах бронзираща пудра, която е много светла за мен през лятото. Макар да не е включена в новия project pan продължавам да се опитвам да я изразходя.

Е, пожелайте ми късмет с изразходването на продуктите!



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Късмет!!! Интересно при project pan-овете е, че повечето продукти в тях са "не чак толкова долюбвани" от притежателките им, а в краен случай- наближават срока на годност :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен любимите продукти свършват много бързо, дори за някои от тях ми става мъчно щом им видя дъното :(

      Изтриване
  2. Успех и браво за изразходените продукти, много обичам да чета постове за project pan и за резултатите от него :)))

    ОтговорИзтриване