Ревю: GOSH Velvet Touch червило и молив за устни

by - октомври 10, 2015


Здравейте! GOSH датска е марка, чиито продукти не са познати за мен. Съвсем наскоро купих първите си два продукта на бранда и веднага ги заобичах. Не знам как до сега не бях пробвала нищо от тях.

GOSH Velvet Touch Lipstick #162 Nude
Количество: 4гр
Цена: около 8-9лв
Къде: в Елитис, онлайн и навсякъде другаде където се предлага марката
Годност след отваряне:
Състав: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Cera Microcristallina\Microcrystalline Wax\Cire Microcristalline, Mica, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Polybutene, CI 77891\Titanium Dioxide, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Polydecene, Octyldodecanol, Isoamyl Laurate, Cera Alba\Beeswax\Cire D'Abeille, CI 45410\Red 27 Lake, Tridecyl Trimellitate, Candelilla Cera\Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax\Cire De Candelilla, Diisostearyl Dimer Dilinoleate, CI 19140\Yellow, Lake, Silica, CI 77742\Manganese Violet, Octyldodecyl Pca, Aroma\Flavor, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, CI 75470\Carmine, Tin Oxide, Bht

Формулата на червилата от серията Velvet Touch е обогатена с витамин E и масла за допълнителна грижа на устните. От марката обещават червилата да са лесни за нанасяне и наистина са такива. Номер 162 Nude се нанася много лесно и бързо - като масло. Много кремообразно е, което през лятото би било минус на продукта, защото възможността да се разстопи заради жегите е доста голяма. Има и приятен аромат на нещо сладко. Много комфортно за носене е и не изсушава устните. Това е един от малкото неутрални нюанса които имам и цветът е плътен и равномерен - при нанасяне не подчертава и не се врязва в линиите по устните. Освен това е и учудващо дълготрайно предвид кремообразната му формула. Финишът на Velvet Touch Lipstick е блестящ. Определено ще се сдобия с още цветове от тези червила.
Оценка: 5/5



GOSH Velvet Touch Lipliner #001 Nougat Crisp
Количество: 1,2гр
Цена: около 7-8лв
Къде: в Елитис, онлайн и навсякъде другаде където се предлага марката
Годност след отваряне: 24 месеца
Състав: не успях да намеря информация

През последните месец-два не пропускам молива за устни. Превърна се в задължителен продукт за мен. Съвсем случайно гледайки видео чух за моливите на GOSH и не след дълго се сдобих с номер 001 Nougat Crisp. Единственият минус за мен е, че моливът не е автоматичен, но всичко останало в него е чудесно.
Той е много мек и лесен за нанасяне. Не е необходимо да прилагам голям натиск, за да получа равномерен и наситен цвят. Малко след нанасянето върху устните, моливът сякаш стяга върху устните, но не ги изсушава дори и цял ден да съм с него. Финишът му е матов. От марката обещават моливът да бъде водоустойчив и наистина се оказа се много дълготраен продукт. Задължително ще се сдобия с още цветове от  Velvet Touch Lipliner.
Оценка: 4,5/5



Вие опитвали ли сте продуктите нa GOSH? Има ли някои които бихте ми препоръчали?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. И двете неща изглеждат страхотно и определено събуди любопитството ми! На Гош съм пробвала само лакове преди години, но винаги съм имала едно на ум за червилата, май е време да ги пробвам и аз :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, и на мен ми стана любопитно. Най-вероятно и аз ще пробвам нещо за устни скоро.

    ОтговорИзтриване
  3. Тази марка няма лош продукт,такова чувство имам!

    ОтговорИзтриване