Ревю: Bourjois Flower Perfection Loose Powder

by - октомври 27, 2015


Няма да крия, че харесвам продуктите на Bourjois, по-голямата част от пробваните от мен продукти на марката са ми харесали и са били подходящи за мен. Използвала съм фон дьо тена от серията Flower Perfection и той много, много ми хареса и за това без много колебания грабнах и пудрата от серията.

Bourjois Flower Perfection Skin Transforming Loose Powder
Количество: 5гр
Цена: около 18лв
Къде: навсякъде където се предлагат продукти на марката
Годност след отваряне: 18 месеца
Състав: 
Talc • Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer • Titanium Dioxide • Zinc Oxide • Silica • Alumina • Aqua (Water) • Stearic Acid • Caprylyl Glycol • CI 77891 (Titanium Dioxide) • Parfum (Fragrance) • Methicone • Paraffinum Liquidum (Mineral oil) • Triethoxycaprylylsilane • Glycerin • Glyceryl Caprylate • Phenylpropanol • Isomalt • CI 77491 (Iron Oxides) • Hexyl Cinnamal • Linalool • Limonene • CI 77492 (Iron Oxides) • Alpha-Isomethyl Ionone • Lecithin • Rhododendron Ferrugineum Leaf Cell Culture Extract • Sodium Benzoate • Lactic Acid 11BMT002-1

Имам смесена кожа с мазна Т-зона. Макар прахообразните продукти да не са предпочитани от мен единствено заради възможността да се разсипят и лекотата с която всичко около мен може да се покрие с пудра, но пък те са по-фино смляни и стоят много по-естествено от пресованите пудри.


От марката обещават Flower Perfection Loose Powder да изравни и разкраси кожата и да направи тена безупречен и естествен до 16 часа.  Екстрактът от дива азалия  съхранява младостта на клетките, а благодарение на минералния силиций и слънцеотразителните  пигменти тази универсална пудра прикрива несъвършенствата и едновременно с това я прави свежа и сияйна. Има и SPF15.

Опаковката на пудрата представлява светло розово пластмасово бурканче което се затваря с винтова пластмасова капачка. Отворите през които излиза пудрата се затварят с вътрешно пластмасово капаче, което прави пудрата подходяща за пътуване.
Пудрата се предлага в един единствен цвят, който е прозрачен и според марката е подходящ за всеки цвят кожа. Цветът на самия продукт е бял и при нанасяне върху лицето трябва да се прелее повече с кожата, за да не стои призрачно върху лицето. Самата текстура на пудрата е фино смляна и на пипане се усеща гладка и копринена. Има лек флорален аромат.
Пудрата не е матираща. Тя не удължава трайността на грима. Фиксира грима, придава естествен завършек и съвсем леко озарява кожата. Пудрата наистина изравнява кожата. Макар ефектът да не е силно забележим, тя не подчертава порите както правят много други пудри. Сякаш ги тушира леко и те не са толкова забележими.
Оценка: 4/5



Макар пудрата да ми харесва не смятам, че бих я купила отново щом изразходя тази опаковка. Количеството пудра (5гр) е малко предвид цената, въпреки че я използвам вече доста време и все още не съм я преполовила. Харесвам колко естествено стой пудрата върху кожата, но ми липсва матирането. 




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Хммм, винаги съм се чудила точно на тази пудра. И все пак, след това представяне, не бих я взела. Аз също държа на матирането най-вече в Т-зоната.

    ОтговорИзтриване
  2. Много обичам подобен род пудри, но наистина тази липса на матиране :) не е добре. Много сладка четка :)

    ОтговорИзтриване
  3. На тази пудра доста й се чудих, но благодарение на твоето ревю ще я пропусна.Добре изглежда, но определено държа на матирането :))

    ОтговорИзтриване
  4. Хайде и аз - много обичам матиращия ефект на прозрачните пудри и дори предпочитам повече свободни пудри от класическите, струват ми се по-добри в матирането и фиксирането на грима :)

    ОтговорИзтриване
  5. Но пък тези,които матират,правят лицето като маска,явно няма продукт,който напълно да пасне на проблемна кожа!

    ОтговорИзтриване