Ревю: YSL Volupte Tint-in-Oil #6 Peach Me Love

by - септември 02, 2015



YSL Volupte Tint-in-Oil
Количество: 6мл
Цена: около 60лв
Къде: магазини Beauty Zone, Douglas, Sephora и навсякъде където се предлага марката

Tint-in-Oil е в сребриста опаковка с логото на марката изписано върху цвят отговарящ на цвета, който сте си избрали. Стилна, елегантна и луксозна е. Макар да разнасям продукта с мен и да не излиза от козметичната ми чантичка където има още много други продукти, по опаковката липсват драскотини или места на които сребристият цвят да е избледнял.
Апликаторът е в по-нетипична форма, която леко наподобява формата на устни погледнат от конкретен ъгъл. Извит е и има малка дупчица в която се събира необходимото количество от продукта. Самият продукт има много приятен плодов аромат, който е по-силен и се усеща при нанасяне върху устните. Идентичен е с аромата на червилата от серията Rouge Volupte. 
Противно на очакванията ми Tint-in-Oil да се усеща по-мазно върху устните, определено не го усещам така. Консистенцията му е много мека и подхранваща и никога не нанасям балсам когато съм с него, защото подхранва устните ми достатъчно. Освен това и не лепне.


Tint-in-Oil се предлагат в общо 8 цвята и първоначално суочнати върху ръката изглеждат почти еднакво, но им дайте няколко минути да поседят върху кожата ви и да развият цветовете си. Колебаех се между 5 Cherry My Cherie и 6 Peach Me Love и накрая се спрях на вторият. 6 Peach Me Love е нежно розов цвят, който е и един от по-ярките от серията. Очаквах цветът да не е толкова розов, а по-прасковен както самото име подсказва, но въпреки това съм доволна от избора си. Все пак получаването на цвета върху устните при този продукт зависи и от пигментацията и естественият цвят на устните ни.
При първото нанасяне цветът е почти прозрачен, но с лек розов цвят и с блясъка на гланц, но с времето цветът потъмнява и става по-наситен. След около час блясъкът постепенно изчезва, но остава цвят като стейн и усещането за подхранени устни. Стейнът не изсушава и напуква устните ми, напротив дори часове след като продуктът е изчезнал продължават да са меки и подхранени. Цветът останал след изчезване на блясъка изглежда естествено. 
Оценка: 5/5
От ляво на дясно: устните ми без нищо, веднага след нанасяне

От ляво на дясно: след половин час, след като блясъкът изчезне

В началото използвах Tint-in-Oil почти всеки ден, но напоследък съм му дала малко почивка и залагам на други продукти за устни. Сигурна съм обаче, че започнат ли по-студените и ветровити дни отново ще залагам на него и ще се превърна в задължителен продукт в козметичната ми чантичка. Заради подхранващата си формула е много подходящ за нанасяне върху напукани устни. Сигурна съм, че ще посягам честичко към него през зимата.
Дали си заслужава цената? Колкото и да ме боли сърцето и да се противи портфейла ми - да, аз напълно оправдавам цената му. Ако все пак решите да си го вземете според мен е много важно да знаете какво очаквате - силно подхранваш продукт за устни, които дава съвсем малко цвят и блясък, който изчезва бързо.
Да си призная обмислях покупката на поне още един Tint-in-Oil, но макар предлаганите цветове да са различни аз лично не бих си взела някои от по-светлите, защото те може би биха стояли като прозрачен гланц, а аз винаги предпочитам да имам мъничко цвят върху устните си. А 5 Cherry My Cherie който също бях харесала и се колебаех дали да не взема първоначално е различен, но не чак толкова, че да си купя и него. За момента продължавам да се чудя дали имам нужда от още един цвят от Tint-in-Oil.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Още като гледах ревюто на CoffeeBreakWith Dani се замислих, ала така и не успях да преглътна цената им. Много хубаво ревю :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, следя блога от известно време и наистина правиш страхотни ревюта на продукти :)
    Дали можеш да споделиш каква е спиралата, с която си на снимките?

    ОтговорИзтриване