Ревю: Vaseline Total Moisture Cream

by - септември 23, 2015


Здравейте! Успях да се сдобия с няколко продукта на марката Vaseline по време на почивка в чужбина и нямах търпение да опитам всеки от тях. Конкретно към този крем за тяло нямах никакви очаквания, но всъщност ми хареса и то много, но въпреки това не бих го купила отново. Ще разбере защо в редовете по-надолу. И да ви предупредя, че това ревю ще бъде кратко.

Vaseline Total Moisture 24h Nourishing Body Cream
Количество: 350мл
Цена: около 6-7 долара
Къде: може да се намери единствено онлайн
Годност след отваряне: не намирам информация върху опаковката
Състав:
Aqua, Stearic Acid, Glycerin, Dimethicone, Paraffinum Liquidum, Triethanolamine, Avena Sativa, Propylene Glycol, Lactic Acid, Dihydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethyl Urea, Parfum, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropoinal, Hexy Cinnamal, Citronellol, Amyl Cinamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Coumarin, DMDM Hydratoin, Methylparaben, Propylparaben, Cetearyl Alcohol, Iso Propyl Myristate, Disodium EDTA, CI47005

Vaseline Total Moisture Cream идва в жълто бурканче направено от стабилна пластмаса. Кремът е с по-гъста консистенция, но е много лек. Необходимо е малко количество от него, за да се нанесе върху цялото тяло, което го прави икономичен продукт. Разнася се върху кожата лесно и не му трябва много време, за да попие напълно. Не лепне. Има приятен ненатрапчив аромат, който не се задържа дълго върху кожата. Наистина омекотява и подхранва кожата през целия ден, но същевременно с това е много лек и веднъж попие ли, не се усеща през деня. 
Въпреки, че кремът за тяло на Vaseline много ми хареса, не бих купила други техни продукти заради наличието на течен парафин и парабени в състава им. Когато купувах продуктите погледнах списъка със съставките им и макар да забелязах споменатите по-горе реших да ги купя, защото продуктите на Vaseline са много популярни и харесвани в Щатите. 
Оценка: 2/5 (заради състава им)



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Много ме е яд, че продуктите им са наблъскани с парабени, иначе ми се струват много хубави и много го заглеждам. Използвам сега спрейовете им, които ми се струват с по-добър състав и не са никак лоши :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз успях да пробвам спрейовете им и много ми харесаха. За съжаление не пазя флакона, за да погледна състава :)

      Изтриване
  2. От името им ме напушва смях и си представям някой старовременски вазелин за мазоли например :))) Те надали са имали това предвид като са се кръстили така, ама ... Състава обаче е време да го изчистят, мисля че няма да загубят много, ако махнат парабените и парафина.

    ОтговорИзтриване