Ревю: Max Factor Creme Puff Blush

by - септември 16, 2015



Ако сте видели последния пост с покупки или пък любимците ми за август сте забелязали малката симпатична кутийка на ружа Creme Puff на Max Factor. Тази серия ружове за спрягани за двойници на известните Hourglass Ambient Lightning Blushes и макар да не притежавам някой от тях (мъничко съжалявам за това), за да направя сравнение между тях, днес ще ви споделя мнението си за този руж.

Max Factor Creme Puff Blush
Количество: 3гр
Цена: 8,99 паунда
Къде: за съжаление за момента не се предлага у нас и може да се намери само онлайн



Преди да започна ревюто на този продукт, ще ви кажа само, че откакто го имам го използвам всеки ден. Ето толкова го обичам.
Опаковката на ружовете Creme Puff е пластмасова с прозрачно капаче. Решила съм да се сдобия с още цветове и наистина оценявам факта, че мога да видя цвета на ружа без да е необходимо да отварям продукта или да поглеждам името му. 
За мен и странно, че от Max Factor са дали името "Creme" при положение, че ружа е прахообразен. Но както и да е. Имам цвета 15 Seductive Pink, който е розово-коралов. Не е силно пигментиран, но определено позволява напластавяне. При мен издържа цял ден.
Това, което харесвам толкова в него (освен цветът) е финишът му. Не съдържа блестящи частици, но въпреки това придава на кожата една озареност. 
Оценка: 5/5




Както споменах вече използвам Max Factor Creme Puff Blush 15 Seductive Pink почти всеки ден и го обожавам заради сатененият му завършек. И да, ще се сдобия с още цветове от него.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара