Ревю: Avene Cleanance Hydra Soothing cream

by - септември 07, 2015




През последната една година нуждите на кожата ми се промениха и се чувствам объркана какви продукти да използвам. През по-голямата част от времето кожата ми си е каквато си беше преди (със склонна към омазняване Т-зона, нормална навсякъде другаде и склонна към акне), но понякога е по-суха и опъната. Продуктите, които работеха добре преди за мен и се разбираха добре с кожата ми вече не са достатъчно хидратиращи. За това реших да пробвам хидратиращ крем, който отново да е предназначен за склонна към акне кожа. Колебаех се между няколко марки, но накрая се спрях на Avene Cleanance Hydra Soothing cream. И не съжалявам ни най-малко за избора си.


Avene Cleanance Hydra Soothing cream
Количество: 40мл
Цена: около 28лв
Къде: в аптеките
Състав:

Avene Cleanance Hydra е предназначен за кожа която е била подложена на изсушаващо и дразнещо кожата лечение на акне. Съдържа бизаболол, който успокоява зачервяванията и хидратиращи и подхранващи агенти, които възстановяват увредения филм на кожата. Разбира се, една от основните съставки е термална вода , която да успокои кожата.
Опаковката представлява обикновена тубичка, в която са поместени 40мл крем, което е малко от стандартните 30мл. Макар опаковките в бурканчета да са по-удобни за употреба, тубите са по-хигиенични, защото не бъркаме с пръст в продукта.
Кремът има лека консистенция и се абсорбира от кожата веднага. Има характерния аромат на продуктите на Avene от серията Cleanance. Нанасям го всяка вечер като нощем  крем и понякога като дневен  когато усетя кожата си по-суха. 
Преди да започна да използвам крема усещах кожата по-суха и по-опъната. Продуктите, които използвах тогава не подхранваха и хидратираха кожата ми достатъчно. След няколко нанасяния вечер чувството за сухота намаля. Когато го използвам през деня не омазнява кожата ми допълнително и не намалява трайността на грима ми.
Харесвам Avene Cleanance Hydra защото хидратира комбинираната ми кожа без да я кара да се омазнява повече и без да влияе на трайността на грима ми.
Ако като мен имате комбинирана кожа, която е по-суха понякога, ви препоръчвам да опитате този крем.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Много полезно ревю, кремчето определено изглежда добре, а кожата ми е същата като твоята (поне както я описваш :). Аз използвам измиващия крем от тази серия и съм много доволна, предполагам, че в комбинация с крема ще има още по- добър ефект. Написала съм малко ревю за него в блога ми, ако ти е интересно. Поздрави и благодаря за пълното ревю :))))

    ОтговорИзтриване