Ревю: Antipodes Aura Manuka Honey Mask

by - септември 18, 2015


Обичам да използвам дълбоко почистващи глинени или кални маски, които обаче понякога изсушават кожата ми. За маската на Antipodes Aura Manuka Honey бях чувала от две от любимите си бюти влогърки и се възползвах от едно намаление в lookfantastic и се сдобих с нея.
Antipodes е органична марка от Нова Зеландия, чието основно мото е "Обичай природата". Тя е веган марка и не тества продуктите си върху животни. Голяма част от съставките вложени в продуктите са органични. 

Antipodes Aura Manuka Honey Mask
Количество: 75мл
Цена: 22 паунда
Годност след отваряне: 6 месеца
Къде: може да се намери онлайн
Състав: 
Aqua (water), Leptospermum Scoparium Melk (Manuka) Honey Active 20+, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glyserin, Setearyl Alcohol, Stearic Acid, Glycerol Stearate, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Calcium Gluconate, Vitis Vinifera (Vinanza Grape grapeseed) extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Oil, Metrosideros Excelsa (Pohufukawa Flower) extract, Tocopherol (Vitamin E), Essential Oil Fragrances of Vanila & Mandarina Coumarint*, D-limonene*, Linalool*.
*Компоненти от етерични масла




Маската е с бледо жълт цвят и има много приятен аромат на десерт, който се дължи на екстрактите от ванилова шушулка и мандарина в нея. Има консистенцията на гъст крем, но се разнася лесно върху кожата. Нанася се плътен слой от нея и след 15 минути се отмива. За тези петнайсет минути кожата абсорбира маската голяма част от маската. След измиване оставя кожата мека, успокоена, почистена без усещане за сухота или опънатост. Използвам я поне веднъж седмично, но когато онези дни от месеца наближат нанасям маската по често, защото тя наистина успява да успокои акнето и да помогне в по бързото му завяхване. Понякога я използвам самостоятелно, но ако използвам по-изсушаващи маски то задължително след тях нанасям Antipodes Aura Manuka Honey Mask, за да подхрани и хидратира кожата ми.
Опаковката на маската представлява метална тубичка с отвъртващо се капаче. Забелязала съм, че при металните туби е много по-лесно да се използва цялото количество продукт в сравнение с пластмасовите. Дори съм решила да си поръчам от онези tube squeezers, за да използвам всяка капчица от маската.
Една от основните съставки на тази маска е мед от манука, който е традиционно лекарство в Нова Зеландия. Медът от манука има антибактериални свойства и заключва хидратация в кожата за дълбоко подхранване. 
Маската е подходяща за всички типове кожа, но най-вече за сухата, склонната към акне и в борбата срещу бръчки.
Оценка: 5/5


Моята кожа е склонна към акне, но е чувствителна и на места кожата ми е по-суха (навсякъде другаде е мазна). Обожавам тази маска, защото е много нежна, но едновременно с това почиства, успокоява и хидратира кожата. Освен това успокоява акнето. Въобще, прави неща които не смятах, че само една маска би могла да направи. 
Като неин единствен минус бих посочила по-високата й цена. Но сайтът от който я поръчах много често пуска кодове за намаление и може да сдобиете с нея на малко по-достъпна цена. Все пак и количеството от 75мл не е никак малко и ще ми стигне за дълго време.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Здравей!!! Заинтригуваме и мисля да я пробвам. Единственото нещо което не ми бдъхва прекалено доверие е това че съдържа глина. И при мен се появи същия проблем, подобен тип маски исушават кожата ми. Но обмислям и варянт в който може да редувам различен вид маски.
    Приятни и спокойни почивни дни ти желая, и до скоро.

    В.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маската не е глинена. Като кремче е и не изсушава кожата.

      Изтриване
  2. Обожавам глинени маски :) тази отива в списъка с желания :)

    ОтговорИзтриване