Любими продукти Септември 2015 (+ Две разочарования)

by - септември 30, 2015



Too Faced Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer
Базите грим за мен не са продукти, които използвам постоянно. С тях съм на периоди - понякога ги използвам, друг път не. Но през изминалия месец базата на Too Faced беше задължителен продукт за мен сутрин. Придава на кожата кадифено усещане, фон дьо тенът се нанася по-лесно върху нея и има по-перфектен завършек. И още един плюс на всички бази за грим, който съм използвала е, че с тях ми е необходимо по-малко количество фон дьо тен. Съвсем скоро ще напиша подробно ревю за тази база.

Avene Couvrance High Tolerance Mascara
Спиралата придава обем и дължина на миглите, извива ги и ги подчертава. Не е от онези спирали които при нанасяне едва се забелязват, но и не придава прекалено много драма на миглите. Накратко, това е една чудесна ежедневна спирала.

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector 02
През изминалия месец този балсам за устни не излезе от козметичната ми чантичка. Винаги когато усетя устните си по-сухи нанасях него и много бързо след това усещах устните си по-подхранени. Има много приятен аромат на бонбонки и такъв вкус. Аз имам 02 Apricot Shimmer, който не придава цвят, а единствено блясък.
*Update* Случайно попаднах на кутията на продукта, която смятах, че съм изхвърлила отдавна. Първата съставка в  Instant Light Natural Lip Perfector е течен парафин и предполагам, че именно балсамът на Clarins е виновен за лошото състояние на устните ми напоследък и по честата му употреба от мен. 
 
L'oreal L'Extraordinaire Liquid Lipstick 500 Molto Mauve
Това е един разкошен продукт в сливов цвят. Има много приятна и комфортна за носене консистенция. Не изсушава устните. Скоро ще прочетете подробно ревю и за него.

NYX Butter Gloss 05 Creme Brulee
След като прочетох безброй много положителни ревюта за тях си взех цветът Strawberry Parfait и не след дълго си взех и любимецът през този месец Creme Brulee. Отново страхотен гланц с аромат на бонбони. За разлика от Strawberry Parfait, Creme Brulee не е толкова наситен като течно червило. Придава лек цвят и много блясък на устните. Нося го самостоятелно, но по често го комбинирам с молив за устни за да получа по-дълготраен цвят.

Revlon Colorburst 001 Honey
Цветът му е розово-кафяв и е от онези продукти "My lips but better". Има приятен ментов аромат и при нанасяне устните изтръпват леко. Консистенцията му не е толкова балсаместа и Honey е с доста добра трайност.

GOSH Velvet Touch Lip Liner 001 Nougat Crisp
Обожавам този молив за устни. При нанасяне върху целите устни, те изглеждат по-големи и то без да ги очертавам извън контура. Моливът е много мек, дълготраен и не изсушава устните ми.

GOSH Velvet Touch Lipstick 162 Nude
Цветът #162 е прасковен нюд, подходящ за през деня и също за вечерен грим (особено с опушен очен грим). Има кремообразна формула, която не изсушава устните. Комбинирам го с моливът на GOSH, за да получа по-дълготраен цвят. Това е и любимата ми комбинация за устни през последните 2-3 седмици.

Himalaya Intensive Moisturizing Cocoa Butter Lip Balm
Любим, любим балсам за устни. Има по-суха консистенция, което го прави чудесен за използване под матови червила. Подхранва и омекотява устните.

Rimmel Long Lasting Nail Polish 237 Soul Session
Един позабравен любим нюд лак. Завършекът му наистина е много бляскав и не винаги слагам топ лак върху него. Обожавам да го нося и нямам друг подобен цвят в колекцията си.


Показвам ви и две разочарования през този месец. Макар да не са купени през септември, започнах да ги използвам съвсем наскоро и въобще не ми харесаха. Случайно или не, и двата продукта са за измиване на лицето.

Alverde Aqua Измиващ гел с водорасли
Опитах дневния крем от серията и останах със смесени чувства към него. Но реших да опитам и измиващия гел от серията. Първото нещо което не ми хареса в него е аромата му. Мирише ми на джин. И втората причина поради която не ми хареса е, че след измиване оставя кожата скърчащо чиста и опъната.

Neutrogena Liquid Facial Cleansing Formula
Този измиващ гел в началото изглеждаше обещаващо, но още след първото използване знаех, че не е за мен. При измиване сякаш залепва за лицето и се измива много трудно. Освен това дразни очите и изсушава кожата.


Това бяха любимите ми и не толкова любими продукти за септември.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Охоо заинтригува ме с молива за устни на GOSH :) Този лак го заглеждам отдавна, но не съм убедена, че на мен ще ми отива. За гланца на Clarins много жалко и знаеш мнението ми по въпроса
    Ще чакам ревюто на базата с голямо нетърпение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мен пък ме заинтригува с червилото на GOSH :)

      Изтриване
    2. То колко е трудно да ви заинтригува вас двете човек :P хахаха

      Изтриване
  2. Ще чакам ревюто за базата. Утре ще си взема поръчаната база на The One Oriflame. Поръчах я напосоки, защото пак съм в търсене на добра база, та да видим ...

    ОтговорИзтриване