Ревю: Inglot Multicolour Bronzing Powder #80

by - август 07, 2015


Имам си любима бронзираща пудра от Inglot, която обаче е с много едри блестящи частици. Реших да посетя магазина на марката и да потърся нейн мат вариант, но се оказа, че няма. Консултантката ми показа тази и накратко - беше любов от пръв поглед.


Inglot Multicolour Bronzing Powder #80
Количество: 10гр
Цена: не си спомням точната цена, но предполагам, че е около 30лв
Къде: в магазините на марката



Опаковката на пудрата е пластмасова с прозрачен капак. Радвам се, че няма огледало или четка, които не бих ползвала и намирам за ненужни в подобни продукти. 
На пръв поглед ми заприлича малко на Shimmer Brick на Bobby Brown, но за разлика от нея тази на Inglot не е толкова блестяща. Multicolour Bronzing Powder на Inglot включва 5 цвята - светъл шампанско цвят, по-светъл и по-тъмен средно кафяви цветове и по-светъл и по-тъмен бронзов цвят. Предполагам може да се използват самостоятелно с по-малка четка, но аз не съм използвала продукта така. Нанесени заедно дават на кожата един бронзово шампанско цвят. Не се забелязват никакви блестящи частици, а кожата придобива един по-озарен вид
Цветът е супер пигментиран (както повечето продукти на Inglot), блендва се лесно и е траен. Използвам пудрата самостоятелно, понякога добавям руж или хайлайтър. Нанесен по какъвто и да е начин тази пудра стои разкошно.



Оценка: 5/5




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. Супер изглежда. Не знам защо, но винаги много са ме привличали такъв тип multicolor продукти. Иска ми се да си взема нещо такова, но май по-бюджетен вариант.

    ОтговорИзтриване
  2. Много харесвам бронзиращите продукти, но не използвам. Достатъчно ми е хайлайтър и руж, ако трябва да бленд-вам и бронзър, ще се побъркам съвсем :D много красиво изглежда.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пък може да пропусна ружа и хайлайтъра, но бронзираща пудра никога хахаха

      Изтриване
    2. Анджи, а пък представи си ако трябва да преминеш през пълната фаза : контур+бронзър+руж+хайлайт :D:D:D:D

      Изтриване