Ревю: Clinique Pop Lip Colour + Primer 05 Melon Pop

by - юли 22, 2015




Clinique пуснаха нови червила, които обещават да имат луксозна и лека формула, в която са наситени цветове и омекотяващ праймър. 


Clinique Pop Lip Colour + Primer
Количество: 3,9гр
Цена: 43лв
Къде: beauty zone, Douglas, бутиците на марката и др


Опаковката на червилото е разкошна - капачката е огледална, а тялото наподобява цвета на самото червило. Ако имате много цветове от серията, лесно ще се ориентирате кой кой е. Липсва какъвто и да е аромат, а това е нещо което харесвам в продуктите на Clinique.
Melon Pop е прасковено розов цвят. В него липсват блестящи частици, но марката предлагат и няколко цвята с такъв завършек.
Консистенцията на червилата е много кремообразна, нанасят се лесно и бързо се постига интензивен цвят. За мен праймърът като продукт трябва да подготви в нашия случай устните, за да се нанесе равномерно продукт върху тях и да го направи по-траен. Ами да, ама не. Единственият ми проблем с това червило е, че при нанасяне устните ми трябва да супер силно хидратирани (използвам първо Tint Oil на YSL и след като изчезне нанасям Melon Pop) иначе подчертава всеки сух участък и се впива в линиите на устните ми. Възможно е това да е проблем само на моят цвят. Харесах и Poppy Pop и до скоро обмислях да купя и него, но май ще пропусна.
Колкото до трайността им - не са дълготраен продукт, след ядене и пиене трябва да се нанесе отново.



Харесвам цвета и това колко комфортно за носене усещам червилото през деня, но заради необходимостта да използвам друг хидратиращ продукт преди първото нанасяне не бих се сдобила с други цветове. Въпреки това нося Melon Pop много, почти всеки ден.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Ее, изкушаваш ме ... хвърлила съм око точно на Melon Pop :))

    ОтговорИзтриване
  2. И аз ги заглеждам доста, само се въртя около тях, а сега са и на промо цена при нас по 19 евро, ама твоето ревю ме разубеждава. Уж 3в1 червило, пък да не хидратира... Не ме кефи.
    Точно този цвят си бях харесала и като гледам как стои на устните ти, определено не е това, което си представях! Май май ще си спестя тези парички ^^ Мерсииии за ревюто!

    ОтговорИзтриване