Серум за мигли Realash - Крайни резултати

by - юни 17, 2015




Здравейте! Преди 3 месеца ви споделих, че започвам да използвам серумът за мигли Realash и днес е време да ви покажа крайните резултати. В предишните два поста ви представих информация за продукта и първи резултати.
През изминалите 3 месеца използвах продукта всяка вечер. Случвало ми се е да пропусна да нанеса серума някоя и друга вечер, но не мисля, че това се е отразило по някакъв начин на резултатите. 
Надявам се резултатите са видими и на снимките - от къси и прави миглите ми станаха по-дълги, по-плътни и с естествена извивка. Да не забравя да спомена и че след първия месец употреба придобиха черен цвят
Опаковката от 3мл ми стигна за тези 3 месеца и вътре остана продукт с който да поддържам постигнатите резултати.

Преди


След 3 месеца

След 3 месеца със спирала

Надявам се ефектът от серума да ме изчезне бързо, защото ще ми липсват "моите по-хубави мигли". Със сигурност бих повторила продукта и бих го купила.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.




* Продуктът ми беше предоставен за проба от представители
 на марката, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

0 коментара