Ревю: Essence The Gel Base & Top Coat

by - юни 27, 2015







Essence The Gel Base & Top Coat
Количество: всеки е по 8мл
Цена: около 5лв за 1 бр
Може да ги намерите: навсякъде където предлагат продукти на марката



И двата продукта на Essence обещават да дадат на минюра гел ефект без да е необходимо използването на лампа. Всичко става лесно и бързо. И базата и топ лака твърдят, че ще удължат трайността на маникюра с 60%.
Базата има малки странна консистенция - прилича ми на лепило. Когато я отворих за първи път дори си помислих, че продуктът вътре е изсъхнал. При нанасяне първоначално е с бляскав завършек, но след като изсъхне оставя нокътя матиран. Между другото съхне много бързо. Веднага след това нанасям лак. 
Накрая завършвам с един слой от топ лака The Gel Top Coat. Той за разлика от база има консистенция, която не се различава по нищо от други топ лакове. При нанасяне веднага придава много блясък на лака и с някои цветове наистина изглежда като гел лак. Единственото нещо което не харесвам в него е, че му трябва време, за да изсъхне.
Не знам дали само топ лака или комбинацията от двата продукта работи, но наистина маникюрът ми е по-траен и ви препоръчвам да ги опитате.


*Топ лакът не променя цвета на лака. При мен изглежда така на снимките заради осветлението.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара