Ревю: L'oreal Mythic Rich Oil

by - май 26, 2015


Здравейте! Много се зарадвах когато открих Митичното олио на L'oreal под елхата последната Коледа. Чувала съм много положителни мнения за него и исках да го опитам, но все забравях да го купя.



L'oreal Mythic Rich Oil

Количество: 125ml
Цена: варира в зависимост от къде го купувате около 20-30лв
Може да го намерите: в някои салони за красота, както и онлайн в Златна рибка, enzo и др.
Състав:
CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONOL, C12-15 ALKYL BENZOATE, ARGANIA SPINOSA OIL/ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, ORIZA SATIVA BRAIN OIL/RISE BRAIN OIL, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, COURMARIN, LINALOOL, BUTYLPHENIL METHYLPROPIONAL, BENZYL ALCOHOL, HYDROXYCITRONELLAL, AMYL CINNAMAL, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, ISOEUGENOL, BENZYL BENZOATE, CINAMMYL ALCOHOL, CITRONELLOL, PARFUM/FRAGRANCE


Професионалната серия на L'oreal Mythic Oil вклюва шампоан, балсам, маска, серум и др. продукти. Днес аз ще ви запозная с олиото за коса от серията.
Mythic Rich Oil  е предназчено за подхранване и защита на косата. Съдържа смес от масла от арган и оризови трици. Има много лек и приятен аромат, който не се задържа в косата. Консистенцията му макар и като олио не е мазна. При нанасяне се абсорбира веднага от косата (стига да не се нанесе по-голямо количество продукт). Използвала съм го както и върху подсушена коса, така и върху суха и действа еднакво добре. Не оставя мазни следи, нито косата става на клечки (отново стига да не се нанесе повече продукт).След използване косата ми е мека и подхранена. Има дни в които косата ми е много хвърчаща и непокорна, след като нанеса малко от олиото всеки косъм си отива на мястото.
На снимките може сами да видите колко е икономично олиото. Използвам го вече 5 месеца след всяко миене на косата и все още не съм преполовила шишенцето.
Тъй като това е един много популярен продукт, марката много често предлага олиото в лимитирани опаковки.
Като заключение бих казала, че това е един чудесен продукт за коса, които прави това което обещава - подхранва и омекотява косата. Въпреки, че Mythic Oil ми хареса с удоволствие бих го заменила с някое натурално масло. Ако ползвате такова и сте доволни, ще се радвам да си споделите кое е то долу в коментарите.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара