Ревю: Stila All Over Shimmer Duo Kitten

by - април 08, 2015


Здравейте! При едно от намаленията в feelunique, разглеждайки секцията с намалени продукти попаднах на този дуо хайлайтър на Stila. Бях го виждала в няколко youtube канала, но не беше привлякъл вниманието ми. Коментарите за него бяха само положителни и след като прочетох няколко ревюта за него и разгледах суочове, реших да го поръчам.




Stila All Over Shimmer Duo Kitten
Количество: 5,3гр
Цена: 15 паунда

Дуо хайлайтърът е в симпатична розова пластмасова опаковка. Върху капачето освен името на марката има и много релефни звездички, които правят опаковката по-интересна и различна. Когато получих пратката и извадих  Stila All Over Shimmer Duo, останах леко разочарована, защото не очаквах продукта да е толкова малък. Не че някога съм успявала да изхабя хайлайтър, но си представях малко по-голяма кутийка. 
В самата кутийка е разположено много добро по размер огледало. Още при първото отваряне ми направи впечатление, че двете метални подложки в които са разположени всеки един от цветове не са залепени по средата, а някак на една страна. Не че е някакъв страшен проблем, но мен леко ме дразни.


Вътре има два цвята - един по-светъл и по-тъмен. По-светлият е чудесен за зимата. Нямам търпение да дойде лятото и да започна да използвам по-тъмния върху скулите когато имам повече тен. Светлият цвят е бледо розов и би отивал на много хора. По-тъмният цвят е разкошен прасковен нюанс в който обаче няма нищо златисто.
Ако сте ползвали Mary-Lou Manizer на The Balm, то текстурата на Stila All Over Shimmer Duo е доста по-различна. Хайлайтърът на The Balm, макар и прахообразен има една по-кремообразна и мазна текстурата, докато този на Stila е като всяка друга пудра. Дори го намирам за леко тебеширен.
Stila All Over Shimmer Duo дава едно много леко и едва забележимо озаряване на кожата. Чудесен е за хора които сега започват с озаряващите продукти, защото с него много трудно може да се прекали, но ако търсите повече блясък няма да го намерите в този продукт. Светлият цвят се нуждае от няколко нанасяния, за да се забележи върху кожата. Освен като хайлайтър ги използвам и като сенки за очи.





Не смятам, че продукта е нещо невероятно, което да си заслужава да се опита. Не съжалявам за покупката, но определено не останах очарована от Stila All Over Shimmer Duo. Не оправда положителните отзиви които прочетох за него.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Жалко,че не ти е харесал :) Цената е малко високичка, но пък 5 грама хайлайтър, хаха.
    Girl's Temptations | Last Post

    ОтговорИзтриване
  2. Ооо, това беше много полезно ревю. Аз също мниги искам да си го поръчам, но щом казваш, че не си личи добре на лицето, май ще се въздържа. Както една любима ютюбърка казва - I don't want a glow from within, I want the glow on my face to be seen from the space :D

    ОтговорИзтриване