Ревю: Maybelline Lash Sensational спирала

by - май 08, 2015


Здравейте! Напоследък рядко намирам спирала, която да ми хареса. Не само, че не дават достатъчно обем или не са наситено черни, но и се размазват и ронят. Много харесвам спиралата на Maybelline Go Extreme Volum, но тя не издържа цял ден без забележки. Преди спиралата на Maybelline Lash Sensational да бъде пусната у нас, попаднах на много ревюта за нея и по-голямата част от тях бяха положителни и нямах търпение да я опитам.


Maybelline Lash Sensational спирала

Количество: 9,5мл
Цена: 15лв

Спиралата е с извита силиконова четка с къси ресни в извивката и по-дълги от другата страна. Първоначално формулата на спиралата беше много мокра и слепваше миглите ми доста. След около 1-2 седмици ползване формулата по-изсъхна и ми хареса много. Използвам първо частта с по-късите ресни и с тях повдигам миглите в основата. Придава много обем и удължава само с два слоя. Освен това е и наситено черна. С нея постигам желаните резултати много по-бързо в сравнение с други спирали. Единствената ми забележка е, че понякога по четката остава повече от туша. През деня не се размазва и рони. Вечер се маха малко по-трудно от други спирали, но не е невъзможно премахването и.

Преди/След

Като заключение бих казала, че спиралата много ми харесва и бих я купила отново. Отдавна търсех подобна спирала която да извива миглите ми и да им дава обем и да издържа цял ден.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара