Ревю: Bell Hypoallergenic спирала

by - март 24, 2015



Здравейте! Съвсем наскоро ми се отдаде възможност да опитам два продукта на марката Bell. Bell е полска марка, която предлага доста голям асортимент от продукти. Тази марка е непозната за мен и до момента не съм попадала на техни продукти. 




Bell Hypoallergenic спирала

Количество: 9гр
Цена: около 8-9лв
Предлага се в: черен и кафяв цвят

Спиралата е предназначена за дами които носят лещи или са с чувствителни очи. Аз нито нося лещи, нито бих определила очите си като чувствителни и не бих могла да ви кажа дали спиралата дразни очите или предизвиква сълзене. Но ако вие сте я ползвали и имате впечатления за тези обещанията на спиралата, ще се радвам да ги споделите долу в коментарите.
От марката обещават спиралата да удължи, извие нежно и да придаде обем на миглите. Не съдържа алкохол и няма аромат. Дерматологично и офталмологично тествана.
Спиралата е с малка четка. Предпочитам по-големите четки и когато я видях за първи път не вярвах, че ще ми допадне. С нея се работи лесно и успявам да уловя и нанеса от туша върху всички мигли, дори и по-късите. Цветът и е достатъчно черен. Въпреки обещанията си за обем, дължина и извиване обаче,бих казала, че това е ежедневна спирала която леко ще подчертае миглите. Ако харесвате по-драматичните мигли, тази спирала няма да ви хареса. 
Когато съм с нея повече от 8-10 часа забелязвам мъничко ронене. Вечер се маха лесно с дегримьор. 


Обичам да опитвам различни спирали, за да видя какъв ефект ще придадат на миглите ми, но това не е моята спирала. Обичам миглите си много обемни и много черни, а Bell Hypoallergenic mascara не дава нито едно от двете.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



* Продукта ми беше предоставен за проба от PR,
 но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара

  1. Здрасти! Може би ако изчакаш да поизсъхне малко ще се справя по-добре.. :)
    В началото ми заприлича малко на Ланком ;)

    ОтговорИзтриване