Балсамът който спаси устните ми!

by - февруари 17, 2015


Здравейте! Сигурна съм че много пъти сте чували за този балсам, но нямаше как да пропусна да ви споделя за него, защото го О-Б-О-Ж-А-В-А-М. Става въпрос за Nuxe Reve de Miel.
Чела съм много ревюта за него и съм гледала безброй видеа в които се споменава колко невероятен е този балсам и винаги съм искала да го опитам, но цената му винаги ме е спирала и съм отлагала покупката. До момента, в които миналата година устните ми бяха ужасно сухи и напукани в следствие на едно матово червило и студения вятър навън и нищо не им помагаше. Без много да му мисля влязох в аптеката. Още на следващата сутрин имаше подобрение в състоянието им.


Nuxe Reve de Miel идва в стъклено матирано бурканче с пластмасова капачка. Заради стъклената си опаковка е малко по-тежко и не бих казала, че е особено практично за разнасяне в дамската чанта. Освен това и не намирам за особено хигиенично бъркането с пръст в продукта през деня. Има много приятен и лек цитрусов аромат. Текстурата му е доста странна - в бурканчето се усеща сякаш в балсама има малки частички, но нанесен върху устните не се усещат такива. Не оставя мазен филм. Дава един почти матов финиш. Остава върху устните дълго време. Чудесен е за основа под червило.


Цената му е около 22лв за 15гр. Имайте напредвид че количеството на балсама не е никак малко. Аз използвам моето бурканче от около 6 месеца всяка сутрин и вечер, а когато съм си вкъщи през деня отново нанасям от него. Все още не съм преполовила бурканчето. 

Съставки:
дериват от слънчогледово масло, оризови трици, макадамия, сусам, арганово масло, шеа, ечемик, акациев мед, витамин Е.

Балсамът се предлага и под формата на стик (4гр,14лв). Не съм опитвала стика, но в много ревюта със сравнение между двете опаковки съм чела, че балсама в стика не е толкова добър колкото този в бурканчето.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Все повече разбужда интереса ми този балсам. Аз, по принцип ползвам балсамите на Nivea и съм доволна от тях, но предполагам този е подходящ за по-тежки случаи и ще е по-ефикасен. :))

    ОтговорИзтриване
  2. Имам го и аз :) Бях си го взела от едно намаление във feelunique и си го ползвам с голямо удоволствие. Споделям хубавите ти отзиви и със сигурност ще е нещо, което бих си купила и за в бъдеще. Нося го вечер преди лягане, за през деня ми идва малко тежък като усещане.

    ОтговорИзтриване