Ревю: Max Factor Facefinity база за грим

by - септември 04, 2014


Здравейте! От месец, а може би и повече попадах на много положителни ревюта за базата за грим на Max Factor Facefinity и не се колебах много когато я грабнах от стената на марката. Дали оправда очакванията ми? Да. По-надолу може да прочетете повече за впечатленията ми от нея.

Количество: 30мл
Цена: около 22-24лв
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав: не откривам, но мисля, че беше описан върху опаковката му (която изхвърлих)




Опаковката на базата представлява стъклено шишенце, което се затваря с капачка. Продукта е снабдена с помпичка. За да нанеса базата върху цялото си лице ми е необходимо едно изпомпване и половина. Не се плашете от белия цвят, при нанасяне тя става прозрачна. Консистенцията и е малко по-гъста, малко по-лепкава, но след нанасяне оставя кожата кадифена. Липсва (неприятно за мен) силиконово усещане. Базата съдържа специални микро коректори, които абсорбират себума и изпотяването на кожата, като по този начин удължават трайността на грима. Ако за вас е важно една база да прикрива порите (като Porefessional на Benefit), то Facefinity не е за вас. Върху нея фон дьо тена/ BB крема/ коректора ми се нанасят много по-лесно и се преливат за секунди, но не скрива порите. Има съвсем лек аромат и се абсорбира бързо от кожата. Удължава трайността на грима ми, дори и сега в жегите. Кожата ми е комбинирана с мазна Т-зона. За мен грим, който издържа цял ден е мираж. Забелязвам, че когато съм с базата, гримът ми не изчезва от зоната около носа (което се случва често). Има и SPF 20.


Още от първото ползване се влюбих в Facefinity. Харесва ми, че е лека, улеснява нанасянето на други продукти и увеличава трайността на грима ми. Дали бих ви я препоръчала? Да, със сигурност. За мен тя е задължителен продукт и я използвам винаги когато се гримирам.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. И аз много я харесвам, защото е лекичка :))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък четох и отрицателни ревюта за нея и затова така и не си я взех. Иначе като я тествах в магазина ми се стори много приятна. Мерси за ревюто :)

    ОтговорИзтриване