Ревю: L'oreal Infallible 24H Stay Fresh фон дьо тен

by - септември 14, 2014


Здравейте! След като отсъствах почти седмица е време да се завърна. Не че нямах желание да пиша, просто не ми оставаше време. Но днес запретнах ръкави и се надявам през следващата седмица да бъда малко по-активна в сравнение с тази.
Днес ще направя ревю на продукт, за който съм със смесени чувства. Първите ми няколко опита с L'oreal Infallible бяха разочароващи, но към днешна дата бих казала, че живеем в разбирателство.



Производителите обещават:


  • 24 часа трайност и финиш който не се променя
  • Никакви следи по дрехите
  • Прикриване на несъвършенствата
  • Контролиране на омазняването
  • Без "маска" ефект  
  • Без да изсушава кожата 
Формулата на фон дьо тена е обогатена с хилауронов комплекс, който спомага за хидратирането на кожата.

Цветът, който имам аз е 140 Golden Beige.


Количество: 30мл
Цена: около 25лв
Годност след отваряне: 12 месеца
Къде: навсякъде където се предлага марката
Състав:




Продукта идва в стъклено шишенце и е снабден с помпичка. Забелязах, че при всяко използване в отвора през който излиза фон дьо тена остава малко продукт, който след това зацапва капачката отвътре. Не е болка за умиране, но мен лично това ме дразни. Едно натискане на помпичката е достатъчно, за да нанеса продукт върху цялото си лице.
Консистенцията на фон дьо тена е по-гъста, има и лек аромат. Това което намирам за негова най-голяма особеност е, че с него трябва да се работи бързо, веднага след нанасяне върху кожата и върху малки участъци. Ако случайно се забавя, фон дьо тенът изсъхва неравномерно върху кожата и преливането му става много трудно и остава на петна.
Финишът му е матов. Покритието е между средно и пълно - изравнява тена и скрива по-дребните несъвършенства, а за останалите използвам коректор. Не позволява използването на повече от 2 слоя. Сложа ли повече става прекалено видим. Ако търсите продукт, който да стой естествено върху кожата стойте далеч от L'oreal Infallible. Не стои като маска, но с просто око се вижда, че го има върху кожата.



Винаги много съм се чудела на обещанията на производителите за трайността на продуктите им от 24 часа. На колко жени им е необходима въобще такава трайност? Пък и много от нас знаят, че такова животно няма и това си е чисто и просто лъжливо обещание. Аз съм с много мазна Т-зона и при мен трайността му е около 5 часа. След това забелязвам, че Т-зоната ми е омазнена и спешно се нуждая от матиращи листчета.А дали оставя следи по дрехите? Да, разбира се. Оцветяването върху дрехите е по-малко в сравнение с други фон дьо тени, но пак го има.

Като заключение бих отбелязала, че макар и да харесвам фон дьо тена и да го използвам често, не бих го препоръчала горещо. Обещава много, а реално не дава и половината от тези обещания.
Вие опитвали ли сте го?

P.S. Ако все пак решите да го опитате, имайте едно наум, че цветовете не започват от по-светъл към по-тъмен. Така например цвета, който имам аз е по-тъмен от следващия като номер.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. Благодаря ти за ревюто :) Бях му хвърлила око ,защото изглеждаше обещаващ , но май ще ми дойде твърде тежък..

    ОтговорИзтриване
  2. Искаше ми се много, но съм разочарована от селекцията - всичките ми идват розовеещи или оранжеви.

    ОтговорИзтриване
  3. Напълно съм съгласна с теб, но въпреки недостатъците, които описа го ползвам с удоволствие :)

    ОтговорИзтриване
  4. Разочаровах се още като го тествах в магазина, очаквах нещо уау :) Хубаво ревю!

    ОтговорИзтриване