Ревю: Real Techniques Miracle Complеxion Sponge

by - март 17, 2014

Здравейте! Днес ще ви запозная с един мой любимец и ежедневно използван продукт. Първо ще ви кажа, че много рядко използвам ръцете си, за да нанеса фон дьо тен. Не използвам пръстите си, защото става голямо мазало. Дори и веднага след нанасянето на фон дьо тена да отида и да измия ръцете си по пътя отварям вратата на банята, включвам осветлението и завъртам кранчето на чешмата и по всичко оставям отпечатъци. И така от години използвам различни четки за нанасяне на фон дьо тен. От доста време се шуми около Beauty Blender-а, гъба с която може да нанасяте различни продукти върху лицето си. Чела съм много ревюта за Beauty Blender-а и винаги много съм искала да я опитам, но и цената и винаги ме е спирала - около 20$. Знам, че Ebelin (със сигурност ги има в DM) предлагат подобна гъба, но все я подминавах. В момента, в които видях Miracle Compelxion Sponge на Real Techniques исках да я опитам, заради по-интересната и форма.

Miracle Compelxion Sponge на Real Techniques

Цена: 5.99 паунда
От къде си я поръчах аз: feelunique.com


Miracle Compelxion Sponge е малка и удобна гъба, която се събира в ръката ми. Както всички други гъби и тя може да се използва мокра и суха. Аз лично предпочитам да я ползвам суха. Идеята на мокрото ползване е, че така се абсорбира по-малко количество продукт. Когато използвах гъбата мокра забелязах, че покривността на фон дьо тена е значително по-малка, а в следствие на дългогодишната ми борба с акнето имам доста за прикриване.

Как я използвам?
Гъбата има заоблени страни, прецизен връх и плосък край. С плоският край нанасям на различни участъци от лицето си фон дьо тен, със заоблените страни го разнасям, а прецизният връх използвам за коректора под очите си. Има дни, в която използвам четка за фон дьо тена си, но всеки използвам върхът на гъбата за коректора си.

Как я почиствам?
Всичките си четки пера с шампоан, това правя и с тази гъба. По особеното е, че трябва да се изплакне добре, за да не остане количество почистващ продукт в самата гъба. 


Имам гъбата вече почти 3 месеца и съм я прала безброй много пъти, но по никакъв начин това не и се е отразило - в перфектно състояние е. 

Следващата гъба която бих опитала е тази на Ebelin и може би след това прочутият Beauty Blender с който започна модата на тези гъби.






Вие с какво нанасяте фон дьо тена си?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

9 коментара

  1. С четка на Екотуулс ;) А, иначе тъкмо тръгвам към пощата да си взема тази гъбичка. Дано остана доволна и ще взема под внимание отзивите за мокренето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз си имах една любима четка Екотуулс с която преди си нанасях фдт :) Иначе опитай, може на теб да ти хареса ефекта когато гъбата е мокра

      Изтриване
  2. Всеки ден е различно, нанасям с Beauty Blender, Sigma F80, както и с четка на Mary Kay. Според тоава кое е "изпрано" Beauty blender-a ми прави наистина леко покритие (нансям като мокря първо "яйцето". Но и с четките също ми е удобно

    ОтговорИзтриване
  3. Аз използвам пръстите си, но бих опитала и някоя от тези гъбки.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз така и не се сработих с гъбките и си продължавам с четка :))

    ОтговорИзтриване
  5. Много сладка гъбка :-) Имам тази на Ебелин много е хубава, предполагам и тази се справя по същия начин, така като гледам вида и материала са същите, само с малка разлика в дизайна. Аз лично сега не мога да ползвам моето любимо розово яйце, защото използвам фон дьо тен, който е мус, а точно с тези неща не се справя добре. Трябва да е течна консистенцията тогава резултата е страхотен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На Ebelin ще си я взема със сигурност, за да я пробвам. Не бях фен на гъбите докато не пробвах тази на RT :)

      Изтриване
  6. От скоро имам гъбата на Ебелин, но още не мога да свикна с нея.. След всяко ползване ли се пере?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-добре е да се пере след всяко ползване, но аз не винаги имам свободното време, за да го направя :)

      Изтриване